نامه نیوز نوشت:

عوض حیدرپور از نمایندگان نزدیک به قالیباف، درباره تحرکات انتخاباتی شهردار تهران و احتمال حضور دوباره وی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت:  برخی اقدام شهردار تهران در تبدیل شهر تهران به نگارخانه را کار تبلیغاتی قالیباف می‌دانند این در حالی است که این کار شهرداری، چهره شهر را بسیار زیبا کرده است و سازمان فرهنگی هنری شهرداری آنرا انجام داده است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه آقای قالیباف یک چهره سیاسی و توانمند است، افزود: علی‌القاعده بعد از اینکه وی دومرتبه به انتخابات ریاست جمهوری ورود پیدا کرد و مردم هم استقبال شایسته و خوبی از وی در انتخابات ریاست جمهوری داشتند طبیعی است که به سلسله اقدامات تبلیغاتی و سلسله اقداماتی که در راستای تداوم فعالیت های سیاسی شان در انتخابات ریاست جمهوری است ادامه دهد.

نماینده شهرضا در مجلس شورای اسلامی درخصوص حمایت شهردار تهران از برخی چهره ها برای ورود به مجلس دهم، نیز اظهار کرد: هر گروه و تشکل سیاسی که برنامه ریزی دراز مدت برای انتخابات کلانی همانند انتخابات ریاست جمهوری دارد باید به صورت خردخرد و مرحله مرحله در سایر انتخابات همانند انتخابات مجلس نیز حضور داشته باشد و این روال طبیعی سیاست است.

حیدرپور تصریح کرد: برخی حامیان و دوستدار قالیباف در دو انتخاباتی که وی به عنوان نامزد ریاست جمهوری امده بود وی را یاری کرده بودند و به عنوان یاران وی به طور طبیعی در انتخابات مجلس کاندیدا می‌شوند، این علقه دوطرفه است، درواقع آقای قالیباف نیز علاقمندی را نسبت به آن تیم از خودش نشان می دهد و از انها در سراسر کشور پشتیبانی و دفاع می کند.

وی گفت: اگر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت نکنند مایه تعجب است، اینکه ورود پیدا کند امرطبیعی است. وی باید ورود پیدا کند مگر امر خارق العاده ای رخ دهد که وی کاندیدا نشود.

1717
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =