مظلومی گفت تنها به خاطر قولی که به عادل داد، به برنامه 90 رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی امشب در برنامه 90 حاضر شد و درباره دلایل ناکامی استقلال در فصل گذشته حرف هایی زد. او در ابتدای برنامه گفت: «روحیه ام خوب نبود و به خاطر قولی که داده بودم به برنامه آمدم. من باید از هواداران استقلال عذرخواهی کنم که جام نگرفتیم. به ذوب آهن هم تبریک می گویم که توانستند قهرمان حذفی شوند.» مظلومی در این برنامه حرف های مهمی زد که خلاصه ای از آن را در زیر می خوانید: 

*من دو سال با استقلال قرار داد دارم. هیات مدیره و مدیر عامل پای این قرارداد را امضا کردند. آن زمان سراغ گزینه های دیگر رفتند و موفق نشدند. در شرایطی بحرانی من به استقلال آمدم. نه یار گرفته بودیم و نه تمرینی داشتیم. در 5 هفته باید بدنسازی و کار تاکتیکی می کردیم. شرایطی بود که تغییرات زیادی داشتیم. جوانان زیر 23 سال جذب کردیم که در برنامه ام بود.

*برنامه ای که من دادم، برنامه سه ساله بود. سال اول به هیچ وجه قول جام نداده بودم. قول سهمیه و جوانگرایی داده بودم. یعنی قول تغییر نسل. تا حدودی این کار را انجام دادم. سهمیه را به دست آوردیم و جوان ها را هم آماده کردیم. من ریسک کردم. ولی متاسفم که قهرمان نشدیم. ما تا روز آخر در دو جام مدعی بودیم. متاسفانه حواشی در راه ما قرار گرفت.

*ببیند اینجا برای توجیه نیامده ام. تیم ما 20 هفته صدرنشین لیگ بود. خیلی زود هم به فینال جام حذفی رفتیم. در این جام، تیم هایی مثل تراکتور، فولاد و نفت را بردیم. متاسفانه اتفاقاتی افتاد که اینجا به جرات می گویم، تنها بودم. آقای افشارزاده از من حمایت می کرد ولی در باشگاه تنها بودم. در نیم فصل اول با وجود صدرنشینی، مشکلات ابتدایی داشتیم. تیمی که می خواهد قهرمان شود، نیاز به فاکتورهایی دارد. مجموعه باید دست به دست هم می داد تیم قهرمان شود ولی مشکلاتی داشتیم. ما حتی ابتدایی ترین امکانات را نداشتیم. یک جی پی اس درخواست کردم که نگرفتند. 130 میلیون تومان هزینه اش می شد.

*من به هیات مدیره گفته بودم تیم ناقص است. به مشکل می خورد. تیم صدرنشین است ولی مشکل دارد. بعد از کرار به من قول دادند بهترین بازیکن را جای او می گیرند. شیحی را هم در نیم فصل گرفتیم ولی خیلی زود مصدوم شد. 

*کرار مشکلاتی برایش ایجاد شد که از ایران رفت. او برای درآمدزایی آمد. حالا مسایل انضباطی داشت ولی کنترلش می کردم. موقعی که ایشان زن و بچه هایش را در کرج پیش یکی از دوستان می گذاشت، این سخت است.

*وقتی کرار و ریوالدو را از دست دادیم، قرار شد بازیکن بگیریم. متاسفانه ما مشکل مالی داشتیم. افشارزاده مجبور شد سه میلیارد جور کند و به بازیکنان خارجی بدهد که رفته بودند به فیفا شکایت کرده بودند. این فشار زیادی آورد. سه میلیارد می توانست به تیم تزریق شود.

*روزبه قبل از اینکه از تیم امید بیاید، مشکل پیدا کرد.  در تیم امید چند بازی پشت هم انجام داده بود. روی این مسئله رباط او پاره شد. وقتی ایشان را از دست دادیم، بار افتاد روی ابراهیمی. تیمی که خط میانی کمبود داشته باشد، دچار مشکل می شود.

*مصدومیت بازیکنان ما زیاد شد. خسرو را ما نزدیک 10 هفته نداشتیم. کریمی و رمضانی مصدوم شدند. شیحی هم آسیب دید.

*بعضی ها فکر نکنند ما خوابیدیم. بچه ها تمام تلاششان را کردند تا تیم موفق شود. ما در نیم فصل دوم حواشی زیاد داشتیم.

*موقعی که مدام هیات مدیره می گوید من بروم، بی انگیزگی در تیم پیش می آید. وقتی ما در صدر بودیم، حمایت نمی شد و اوضاع همین بود. انتقاد هم بود که البته گاها سازنده بود. خیلی ها فشار آوردند که استقلال زیبا بازی نمی کند. فراموش نکنید تیم ما جوان بود. من شکل بازی را عوض کردم و دیدید در دربی چه پیش آمد. بیرون نشسته اند و فکر می کنند من دفاعی می چینم. خب چرا می چینم؟ ما داشتیم با داشته ها کار می کنیم. در هر صورت مصاحبه ها خیلی مشکل ایجاد کرد. یک مربی چقدر تمرکز دارد؟ مدام بگویند یک مربی جای شما می خواهد بیاید. بچه ها هم مدام می گویند مگر دو ساله قرارداد ندارید؟ چرا این حرف ها را می زنند؟ من تازه گفتم که باید سه ساله ببیندیم. 

*من یک چیز جالب بگویم. خیلی چیزها را می دانستم. به خاطر اینکه حواشی ایجاد نشود آرام بودم و حرف نزنم. ما دربی را شکست خوردیم و سه امتیاز عقب افتادیم. 4 بازی داشتیم. یکی از اعضای باشگاه و یکی از بازیکنان بزرگ می روند خانه فرهاد مجیدی. تا 4 صبح التماس می کردند که بیا استقلال! اسم این مسئول را نمی گویم. از مجیدی می توانید بپرسید. آن مسئول نمی دانند مجیدی از مکتب استقلال است؟ فرهاد عین بچه من بوده. من اسم نمی آورم. خودش می دانند چه کسی است. می دانم می روند با اسکوچیچ حرف می زنند. 

* من با استقلال زندگی کردم. اینها دنبال منافع شان هستند. استقلال مال ملت است. با باخت تیم گریه می کنند. سکته می کنند. دلتان بسوزد. من می گویم تنها هستم. تا مرز سکته پیش رفتم. ناظران کنار زمین به من آب می دادند بس که می دیدند حالم بد میشد. این است که رحم کنند به این ملت و مردم. ول کنید این تیم را. بگذارید تیم دست استقلالی های واقعی باشد. تا کی می خواهید به این شرایط ادامه دهید؟ تا کی می خواهید من را سیبل کنید. دو سال قبل قلعه نویی، تیم را پنجم و ششم کرد. چه حملاتی شد؟ ایشان هم بالاخره سرمربی استقلال بوده است. باید این مسئله از ریشه کنده شود. باشگاه باید ساختاری داشته باشد که دلسوز باشند.

*سالی که در استقلال بودم 4 تا دربی برده بودم و قهرمان حذفی شدم. از من برنامه خواستند و بعد شبانه می روند دم خانه مربی دیگر و او را می آورند. مربی باید در این باشگاه پایش روی پوست موز باشد.

*با منصوریان دیشب حرف نزدند. بلکه چند وقت پیش بود. من در جریان هستم.

*هوادارن در شبکه های اجتماعی خیلی فعال هستند و حملات زیادی به من کردند. دست بعضی دوستان درد نکند که حمایت کردند.
*آقای افشارزاده و جهانیان خیلی حمایت کردند اما بعضی مصاحبه های بی انصافانه بود. شما کنار من بودید و شرایط من را دیدید و نباید انتقاد های بی انصافانه کنید.
*بعد از دربی ما دوباره به صدر برگشتیم و می توانستیم قهرمان شویم اما یکسری تحرکات در تیم رخ داد که نگذاشت این اتفاق رخ دهد.
*بعد از بازی هیچ تماسی با من گرفته نشد و از صحبت هایی که در رسانه انجام می شود متوجه می شوم که با چه افرادی صحبت می کنند.
*پرسپولیس از ته جدول خودش را بالا کشید و همین باعث شد تا فشار روی من و استقلال بیشتر شود.
*اول بازی گل غافلگیر کننده ای خوردیم که شیرازه تیم را از هم پاشید اما توانستیم تیم را جمع کنیم ولی شانس با ما یار نبود.
*اختلاف نظر بین همه هست و بین من و آقای صالح وجود داشت ولی من نفر اول تیم هستم و باید حرف آخر را می زدم. ما با هم کار کردیم و مشکلی با هم نداریم.
*من میراث دار استقلال نیستم و از چهار سال پیش طلبکار هستم. من هنوز قرارداد دارم و به این تیم برنامه سه ساله دادم و طبق برنامه ام پیش می روم.

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =