رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: امسال کاندیدای نایب رئیسی شدم تا ثابت شود و در تاریخ شوراها ثبت شود که مدعیان اصولگرایی در شورا تاب و تحمل منتقد اصولگرای خود را نیز ندارند.

رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهرتهران، پس از اعلام کاندیداتوری برای نایب رئیسی در سال چهارم شورای شهر تهران، گفت: در سال چهارم دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران کاندیدای نایب رئیسی شدم چون احساس کردم باید از حیثیت اصولگرایی دفاع شود و نبایستی به رای اعتماد مردم خیانت شود و از سوی دیگر بایستی از انحرافات مدعیان اصولگرایی و خیانت آنان به اصولگرایی جلوگیری شود در غیر این صورت اعتماد مردم از این ساختار سلب خواهد شد.

وی ادامه داد: از اردیبهشت ماه امسال گزارش انحرافات شهرداری را به سازمان بازرسی کل کشور ارسال نموده ام ولی برخی از دوستان شاهد این انحرافات بودند و سکوت کرده اند. اصولگرای واقعی نبایستی نگران هجمه ها و حاشیه ها باشد. طی سه سال گذشته انتظار مقابله با فساد مالی و انحرافات شهرداری تهران را داشتم که این انتظارات برآورده نشد. رای سفید سال گذشته ام هشداری به انحرافات شهرداری و اغماضی که توسط شورا صورت گرفته بود، ولی کسی توجه نکرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، تصریح کرد: امسال کاندیدای نایب رئیسی شدم تا ثابت شود و در تاریخ شوراها ثبت شود که مدعیان اصولگرایی در شورا تاب و تحمل منتقد اصولگرای خود را نیز ندارند.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =