استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به موفقیت های اخیر تبریز در کسب پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی و نیز میزبانی از وزرای گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا، گفت: کهن شهر تبریز به جایگاه جهانی خود باز می گردد.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل جبارزاده پیش از ظهر سه شنبه در آیین آغاز اجلاس وزرای گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا در تبریز افزود: میزبانی از وزرای گردشگری 34 کشور آسیایی برای ما افتخار بزگری محسوب می شود.

وی تصریح کرد: به ابتکار ایران، نخستین اجلاس وزرای گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا با هدف توسعه روابط و نیز بررسی راهکارهای افزایش همکاری های صنعت توریسم در تبریز برگزار می شود.

جبازراده تبریز را شهر مکاتب هنری و ادبی عنوان کرد و گفت: این کهن شهر با آثار تاریخی فراوان و طبیعت بکر و مردمان با فرهنگ خود الحق میزبان مناسبی برای میهمانان داخلی و خارجی خواهد بود.

وی به نقش تاریخی تبریز در بازرگانی و نیز گردشگری و ایفای نقش به عنوان پل ارتباطی بین دنیای شرق و غرب تصریح کرد: مرکزیت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی شمالغرب ایران و نیز منطقه ی قفقاز، به این شهر تاهمیت دوچندان داده است.

استاندار آذربایجان شرقی گردشگری را صنعتی پویا با آینده ای روشن دانست و گفت: همه ی ما در تلاش هستیم تا در سال 2018 میزبان خوبی از میهمانان داخلی و خارجی باشیم و از همینک دعوت می کنیم تا در این سال از تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی دیدن نمائید.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =