مهدی چمران برای سومین سال پی در پی با 16 رای ریاست سال پایانی شورای چهارم شهر تهران را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صبح امروز انتخابات هیات رییسه شورای شهر چهارم تهران برای سال پایانی برگزار شد و مهدی چمران توانست با ۱۶ رای، برای سومین سال پی در پی، رییس شورای شهر تهران بماند. او رییس دوره های دوم و سوم شورای شهر تهران هم بود.

دویست و هشتاد و هفتمین جلسه در چهارمین سال از فعالیت شورای چهارم امروز به صورت علنی برگزار شد. انتخابات هیات رئیسه به عنوان اولین دستور مورد بررسی قرار گرفت که نهایتا پس از رای گیری در این جلسه مهدی چمران با 16 رای بیشترین آراء را کسب کرد و دوباره بر صندلی ریاست نشست.

همچنین احمد مسجدجامعی با 14 رای نتوانست بر کرسی ریاست شورای شهر تکیه بزند. او در سال نخست شورای شهر چهارم، رییس این شورا بود. 

گفتنی است مهدی چمران درحالی دوباره رییس شورای شهر تهران شده است که به شیوه نظارت و عملکرد شورا در این مدت انتقادات زیادی وارد است. ضمن اینکه در روزهای گذشته بحث واگذاری املاک با تخفیف ویژه به برخی مدیران شهری و اعضای شورای شهر هم مطرح شده است. 

مرتضی طلایی هم نایب رییس ماند

در ادامه رای گیری برای انتخاب دیگر اعضای هیات رییسه، مرتضی طلایی توانست با ۱۷ رای، همچنان نایب رییس شورای شهر بماند. احمد حکیمی‌پور هم ۱۳ رای کسب کرد. رحمت اله حافظی هم تنها یک رای بدست آورد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =