ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از وقوع رگبار، افزایش ابر، رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و شمال شرق کشور خبر داد.

احد وظیفه در خصوص آخرین پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی کشور برای 24 ساعت آینده گفت: طی سه روز آینده برای سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده‌است. همچنین شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و شمال شرق کشور در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شاهد افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید خواهند بود.

وی افزود: شدت بارشها روز چهارشنبه در استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، روز پنجشنبه در استان گیلان و روز جمعه در استان گلستان و شمال استان سمنان افزایش می‌یابد.

به گفته وی، طی این مدت در مناطقی از سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و شرق فارس درساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد. دریای عمان نیز روز پنجشنبه و جمعه مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه اعلام کرد: طی سه روز آینده وزش باد نسبتا شدید همراه با گردوخاک در جنوب سمنان، استان قم و استان مرکزی دور از انتظارنیست.

وظیفه در خصوص پیش بینی وضعیت جوی استان تهران در دو روز آینده گفت: روز پنجشنبه استان تهران با آسمانی صاف و افزایش ابر و وزش باد در بعد از ظهر روبرو می‌شود. بیشینه دما در این روز 38 و کمینه آن 25 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: روز جمعه نیز آسمان کمی ابری و گاهی نیمه ابری است و احتمال وزش باد و بارش پراکنده دور از انتظار نیست و دمای هوا در گرمترین ساعات روز به 37 درجه و در سردترین ساعت به 23 درجه بالای صفر می‌رسد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =