دو روز پس از آن که عکس‌هایی از همنوع‌خواری یک کروکودیل گرسنه در طبیعت وحشی افریقای جنوبی منتشر شد، برای دومین بار یک عکاس حیات وحش حمله یک کروکودیل بالغ به یک کروکودیل کوچک را عکاسی کرد.

دانلود تصاویر

به گزارش فرادید، «ساندرا بل» عکاس حیات وحش که به منطقه حفاظت شده «کیپ یورک» در شمال «کوئیرنزلند» رفته بود با لحظات دراماتیک از حمله یک کروکودیل بالغ به هم‌نوع خود و خوردن او مواجه شد. او زمانی که از کنار رودخانه کیپ یورک عبور می‌کرد متوجه آن شد که یک کروکودیل که به گفته او احتمالا ۴ متر طول داشته چیزی را با آرواره‌های خود گرفته و در هوا می‌چرخاند. عکاس به سرعت دوربنش را به سمت محل مورد نظر گرفته و عکاسی می‌کند. او تازه متوجه می‌شود که آنچه در دهان این کروکودیل عظیم‌الجثه است یک کروکودیل نابالغ کوچک است.

این عکس‌ها دو روز پس از آن در فضای مجازی منتشر شده است که یک عکاس آماتور در رودخانه «له تابا» در افریقای جنوبی مورد مشابهی را دید و عکاسی کرد. در عکس‌هایی که «راب بووی» برداشته، یک کروکودیل بالغ، کروکودیل کوچکی را شکار می‌کند و بعد غذایش را با هم نوع دیگر نیز تقسیم می‌کند. این عکس‌ها و موارد مشابه آن گویای آن است که کروکودیل‌ها اگر گرسنه باشند به هم نوع خود نیز رحم نمی‌کنند.

17503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبي عزيز وباحال A1 ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    1 4
    نه بابا دارن بازي ميكنن