کتاب «منشور معارف انقلاب اسلامی» پیام دهم خرداد 1369 حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای‌ منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این کتاب به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی قدس‌سرّه و شرح آن بر اساس: برگزیده‌ی بیانات حضرت امام قدس‌سرّه و رهبر معظّم انقلاب اسلامی، در 262 صفحه به مبلغ 13000 تومان در قطع رقعی با دو تصویر جلد متفاوت توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و روانه بازار شد.

کتاب پیش رو حاوی متن پیام معظّمٌ‌له _ در بخش اوّل _ و ضمیمه‌ی گزیده‌ی بیاناتی از حضرت امام خمینی‌قدس‌سرّه و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌دام‌ظلّه بر اساس محورهای دوازده‌گانه پیام _ در بخش دوّم _ است.

این گزیده‌ها هم نشان دهنده ی ثبات اندیشه و مبانی فکری و سیاسی انقلاب و نظام اسلامی در طول نزدیک به چهار دهه پس از پیروزی است، و هم تبیین‌کننده‌ی معارف انقلاب اسلامی از زبان این دو امام و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی می‌باشد.

این مجموعه، منشور معارف انقلاب اسلامی‌ست برای همه کسانی که در مسیر تعالی جامعه، استقرار روز‌افزون نظام و توفیق حرکت بیداری اسلامی در سطح جهان اسلام احساس مسئولیّت می‌کنند و نیز همه کسانی که میخواهند اندیشه‌های راهبردی انقلاب اسلامی را دریابند. این اثر بخصوص برای نسل جوان و فرهیخته ما که خود را امانتدار بار مسئولیتی می‌دانند که انقلاب و نظام بردوش آنان نهاده است و در مقاطع مختلف به حمایت و تلاش و مجاهدت برای استمرار و استقرار انقلاب و تعالی نظام اسلامی اهتمام دارند، یک منبع مختصر و گویا است.

امروز بازخوانی این پیام تاریخی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای‌مدظلّه یک نیاز ضروری است تا به‌عنوان منشور فکری و سیاسی نظام مورد توجّه و بهره‌برداری قرار گیرد و ابعاد گفتمان نوین اسلامی را ترسیم نماید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه‌ی تهیّه آثار این انتشارات می‌توانند با شماره تلفن‌های  66493548 و 66483695 تماس حاصل نمایند و یا به پایگاه اطلاع رسانی WWW.BOOK-KHAMENEI.IR  مراجعه کنند. 

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422389

برچسب‌ها