ایسنا نوشت:

 دو روز پیش دو خودروساز بزرگ داخلی قیمت محصولات خود را به طور میانگین یک درصد افزایش دادند.

به گفته فعالان بازار خودرو، این افزایش تاثیر خاصی بر قیمت بازار آزاد خودروهای داخلی نداشته است؛ به‌گونه‌ای که قیمت بیشتر خودروهای داخلی ثابت مانده و قیمت برخی خودروها نیز در حد 100 تا 200 هزار تومان افزایش یافته است.

فعالان بازار خودرو می‌گویند که ثبات قیمت‌ها در بازار آزاد خودرو ناشی از رکود بازار و پایین بودن تقاضای خرید مشتریان است. البته به گفته این افراد، قیمت تندر 90 به دلیل کاهش تولید حدود یک میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، قیمت روز خودروهای داخلی با پلاک 94 به شرح زیر است:

 

خودرو قیمت کارخانه‌ای قیمت بازار
تیبا 23 میلیون و 950 هزار تومان 24 میلیون و 800 هزار تومان
پراید SE111 20 میلیون و 140 هزار تومان 20 میلیون و 900 هزار تومان
پراید 131 19 میلیون و 920 هزار تومان 20 میلیون و 800 هزار تومان
پژو 405 30 میلیون و 44 هزار تومان 31 میلیون و 200 هزار تومان
سمند EF7 29 میلیون و 973 هزار تومان 31 میلیون و 500 هزار تومان
پژو پارس سال 35 میلیون و 327 هزار تومان 38 میلیون تومان
پژو 206 تیپ 5 34 میلیون و 452 هزار تومان 37 میلیون تومان
پژو 206 تیپ 2 - 33 میلیون و 800 هزار تومان
پژو 206 v8 34 میلیون و 991 هزار 37 میلیون و 600 هزار تومان
لیفان 620 42 میلیون تومان 45 میلیون و 300 هزار تومان
لیفان x60 60 میلیون تومان 62 میلیون و 500 هزار تومان
ام وی ام 315 38 میلیون و 303 هزار تومان 38 میلیون و 700 هزار تومان
ام وی ام 110 21 میلیون و 866 هزار تومان 20 میلیون و 500 هزار تومان
ام وی ام 530 43 میلیون و 282 هزار تومان 40 میلیون تومان
ام وی ام x33 63 میلیون و 170 هزار 63 میلیون و 500 هزار تومان
جک 45 میلیون تومان 48 میلیون تومان
پارس تندر 39 میلیون و 350 هزار تومان 44 میلیون و 500 هزار تومان
تندر 90 اتومات 45 میلیون تومان 55 میلیون تومان
تندر 90 E2 37 میلیون و 290 هزار تومان 45 میلیون تومان

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    16 0
    واقعاً کیف کردم که قیمت بازار بعضی از این آهن قراضه های چینی از قیمت کارخونه ایش کمتره. الان که دیگه کیلومتر سریهای اول ماشینای چینی بالا رفته و به خرج اساسی افتادن، دوستان یواش یواش دارن متوجه میشن که با خرید این چهارچرخه ها، چه کلاه گشادی سرشون رفته. نخرید، نخرید که توی چین هم این ماشینا خریدار نداره.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    7 0
    مردم دیگه نای ندارن که ماشین بخرن حالا هرچقدر میخان گرون کنن