آتش سوزی بارانداز و انبار بزرگ لوازم خانگی، بلورجات، چینی آلات و... در میدان شوش تهران مهار شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، با اعلام وقوع این آتش‌سوزی ساعت 1:29 دقیقه بامداد امروز دوشنبه به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه های 4، 91، 99، 13، 67، 1، 37، 79، 83، 96، 84، 110 و همچنین گروه امداد و نجات 9 را یکی پس از دیگری راهی محل حادثه کرد.

اولین گروه آتش‌نشانان در زمانی کوتاه در محل حاضر شده و عملیات خاموش كردن آتش را آغاز كردند که با توجه به گسترده بودن این آتش سوزی بلافاصله درخواست نیروی کمکی شد.

برای خاموش کردن این آتش سوزی بزرگ علاوه بر اعزام 10 ایستگاه و یک گروه امداد و نجات همچنین 7 تانکر آب، 3 خودروی فوماتیك آتش‌نشانی ویژه خاموش كردن آتش، 3 خودرو تنفسی، یک نردبان بلند و لودر از ایستگاه‌های سطح شهر تهران به محل حادثه روانه شدند.

مهدی داوری، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران در این باره گفت: در این انبار مسقف که حدود 4 هزار مترمربع وسعت دارد انواع جنس و کالا از جمله لوازم خانگی، ظروف چینی، کریستال وب لور در كنار هم چیده شده بود و نگهداری می‌شد.

او با بیان این که دود و شعله های این آتش سوزی از فواصل دور کاملا دیده می شد، گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان بخش زیادی از انبار کاملا شعله ور بود و همچنین قسمت زیادی از سقف انبار به علت شدت حرارت فرو ریخته بود.

به گفته داوری، در مجاور این انبار بزرگ، انبار دیگری به وسعت 4 هزار متر مربع قرار داشت که به علت گستردگی آتش، بخشی از این مکان نیز دچار آتش سوزی شد.

معاون عملیات آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان از چند جهت وارد عملیات شدند و با سرعت عمل و همكاری خوب همه نیروهای آتش‌نشانی شعله‌های آتش را خاموش و از سرایت آن به اطراف و دیگر نقاط انبار جلوگیری کردند.

او با اشاره به این که خوشبختانه در  این حادثه به هیچ یک از نگهبانان انبار و افراد حاضر آسیب جانی نرسید، گفت: در جریان عملیات خاموش کردن آتش یکی از آتش نشانان از قسمت پا و کمر دچار صدمه شد که سریعا به بیمارستان انتقال یافت.

معاون عملیات آتش‌نشانی همچنین گفت: این آتش سوزی در همان ساعات اولیه مهار و خاموش شد که البته عملیات لكه گیری آن همچنان ادامه دارد تا از شعله‌ور شدن دوباره آتش جلوگیری شود.

او در مورد علت این آتش‌سوزی گفت: علت بروز این حادثه در حال حاضر مشخص نیست و كارشناسان آتش نشانی در حال بررسی آن هستند.

47282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مممم EU ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    15 22
    احتکار خدا جای حق نشسته .....
    • شاهین A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
      5 2
      دوست عزیز انبار بوده خیلی از مغازه داره ها جنسشون اونجا میذاشتن چرا قضاوت نادرست میکنی
    • ارش RO ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
      3 1
      حالا تو مطمعنی که اظهار نظر میکنی
  • بی نام A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    5 0
    از بیمه پولشو میگیره
  • ایرونی A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    6 1
    داداشم از کجا میدونی احتکار بوده آخه؟؟؟؟؟؟ بنده خدا همه زندگیش تو انبار بوده اونوقت شما میفرمایی احتکار