فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 آبان» به کارگردانی وحید جلیلوند و با بازی نیکی کریمی راهی سی و سومین جشنواره فیلم فجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیکی کریمی نقش اصلی این فیلم سینمایی را بازی می‌کند و برای ایفای این نقش با ظاهری متفاوت نسبت به دیگر فیلم‌هایش مقابل دوربین رفته است.

در خلاصه داستان «چهارشنبه 19 آبان» آمده است: یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی‌های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می‌کشد. دخالت پلیس قائله را علی الظاهر پایان می‌دهد اما...

امیر آقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند، آفرین عبیسی، سعید داخ، کتانه افشاری‌نژاد، میلاد یزدانی، سحر احمدپور، حشمت آرمیده و وحید جلیلوند دیگر بازیگران این فیلم هستند.

علی جلیلوند یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی این فیلم به خبرگزاری «ایسنا» گفت: «اکنون در حال آماده‌سازی مراحل پایانی تولید فیلم هستیم و فرم حضور در جشنواره فجر را هم پر کرده‌ایم. ضمن آنکه با روند فعلی، فکر می‌کنیم نسخه نهایی فیلم تا اواسط دی‌ماه آماده شود.»

او افزود: «اخیرا کارن همایونفر به گروه اضافه شده و به زودی مراحل ساخت موسیقی فیلم را آغاز می‌کند. همچنین وحید جلیلوند در اولین تجربه بلند سینمایی خود به همراه سپهر وکیلی مراحل پایانی تدوین را انجام می‌دهند و علیرضا علویان هم در حال صداگذاری است.»

جلیلوند همچنین با اشاره به حضور این فیلم در جشنواره فجر اظهار کرد: «در کنار بازیگران مطرح سینمای کشور، سحر احمدپور و میلاد یزدانی به عنوان دو چهره جدید در این فیلم سینمایی حضور دارند که با رونمایی «چهارشنبه 19 آبان» در جشنواره فیلم فجر به سینمای ایران معرفی خواهند شد.»

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =