مهر نوشت:

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از جلسه بودجه ای وزیر صنعت با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: در بودجه 94 قیمت نفت 75 دلار و بهره مالکانه معادن 1300 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مهدی کرباسیان در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران از جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در رابطه با بودجه سال 94 کل کشور خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که میان وزیر صنعت با معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور صورت گرفته، قول‌های خوبی در رابطه با بخش معدن و صنایع معدنی توسط نوبخت داده شده است که امید می‌رود در لایحه چند روز آتی این قول‌ها به عمل تبدیل شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در بودجه سال 94 کل کشور پیشنهاد افزایش دسترسی سازمان ایمیدرو به منابع صندوق توسعه ملی، مطرح شده است، ضمن اینکه بتوان از منابع صندوق برای توسعه سرمایه‌گذاری‌های بخش معدن و صنایع معدنی استفاده کرد.
او با بیان اینکه قیمت هر بشکه نفت در بودجه سال 94 کل کشور 70 تا 75 دلار بسته شده است، گفت: در بودجه سال 94 کل کشور 1300 میلیارد تومان برای بهره مالکانه پیش‌بینی شده است.

کرباسیان در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر در نظر گرفتن معدن و صنایع معدنی در بسته خروج از رکود گفت: امید می‌رود با توجه به حمایت دولت و مجلس از حوزه معدن، بتوان بندهای پیشنهادی ایمیدرو را در نسخه نهایی لایحه خروج از رکود که روزهای آخر بررسی خود را در کمیته مربوطه مجلس می‌گذراند، مشاهده کرد.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    4 0
    با نفت صد دلاری چه کار کردی که می خوای با هفتاد دلاری انجام بدی ؟