دومین شب از لیگ قهرمانان اروپا با رقم خوردن نتایج جالبی به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این بازی ها از گروه A دو تیم آتلتیکو مادرید و یوونتوس به دیدار هم رفتند که تیم مادریدی در خانه و با گل آردا توران موفق به شکست حریف شد. همچنین مالمو از این گروه با دو گل از سد المپیاکوس عبور کرد. 

در گروه B بازل سوئیس در یک نبرد جالب، با حساب یک بر صفر لیورپول را از پیش رو برداشت. رئال مادرید که به بلغارستان سفر کرده بود، مقابل لودوگورتس با حساب 2 بر یک به برتری رسید.گل های رئال توسط کریستانو رونالدو در دقیقه 25 از روی نقطه پنالتی و کریم بنزما در دقیقه 77 رقم خورد. تنها گل میزبان را مارسلینیو در دقیقه 6 به ثمر رساند. البته رونالدو در دقیقه 10 بازی نیز یک ضربه پنالتی از دست داد. 

در گروه C زنیت و موناکو که بازی شان به خاطر آب و هوای روسیه زودتر برگزار شده بود، به تساوی بدون گل رضایت دادند اما بایرلورکوزن با حساب 3 بر یک از سد بنفیکا گذشت.
گروه D بازی های پرگلی داشت. دورتموندی ها توانستند در بلژیک با حساب 3 بر صفر از سد اندرلخت بگذرند. آرسنال نیز مقابل حریف سرسخت خود یعنی گالاتاسارای ترکیه آتش بازی به راه انداخت و 4 بار دروازه این تیم را گشود. دنی ولبک مهاجم جوان آرسنالی ها در این دیدار هت تریک کرد تا این دیدار جذاب به سود توپچی های لندن در ورزشگاه امارات به اتمام برسد.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =