ایسنا نوشت:

شبکه دو سیما هشت سریال جدید را برای پخش در نیمه دوم امسال، در جدول پخش قرار داد.

«جاده قدیم»، «سال‌های ابری»، «دولت مخفی»، «رهایی»، «حانیه»، «شکوه یک زندگی»، «کلاه قرمزی» و «زیر نورشمع» از مجموعه‌های جدید شبکه دو سیما هستند که برای پخش در نیمه دوم امسال در جدول پخش قرار گرفته‌اند.

همچنین سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار که همچنان در مرحله‌ی تصویربرداری است، یکی از طولانی‌ترین سریال‌های تلویزیون است که قراراست از ابتدای سال ۹۴ از شبکه دو به روی آنتن برود.

سریال «جاده قدیم» به تهیه‌کنندگی علیرضا تقی‌پور و کارگردانی بهرام بهرامیان در ژانر کمدی ساخته شده است. شهرام حقیقت دوست، یکتا ناصر، حمیدرضا آذرنگ، چکامه چمن‌ماه، حبیب دهقان‌نسب، سیروس همتی، کیهان ملکی و... از دیگر بازیگران «جاده قدیم» هستند.


هچنین سریال «سال‌های ابری» به کارگردانی مهدی کرم‌پور و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی ساخته شده است که قرار است محرم امسال به روی آنتن برود. علی عمرانی، فرزاد حسنی، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی، پژمان جمشیدی، علی اوسیوند، اسماعیل شنگله و امید روحانی از بازیگران اصلی سریال «سال‌های ابری» هستند.

 

«دولت مخفی» از دیگر سریال‌های آماده پخش شبکه دو است که به کارگردانی عبدالحسن برزیده و راما قویدل و تهیه‌کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی در ژانر دفاع مقدس ساخته شده است. در این سریال که ورود آزادگان به میهن اسلامی را به تصویر می‌کشد، بازیگرانی چون پژمان بازغی، لاله اسکندری، کاوه خداشناس، مریم بوبانی، سام درخشانی، علی اوسیوند، سعید داخ، مهدی صبایی، مهتاج نجومی و... ایفای نقش دارند.

 

«حانیه» از دیگر سریال‌های درحال ساخت شبکه دو سیماست که به تهیه‌کنندگی علی مهام و کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری با موضوع انقلاب اسلامی درحال ساخت است.

«حانیه» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‎ای ساخته می‌شود. داستان این مجموعه در حوالی سال ۱۳۵۷ در یزد اتفاق می‎افتد و ماجرای اصلی درباره زندگی ستوانی به نام سعید است که به همراه خانواده‌اش به یزد منتقل می‎شود و در خانه سید جعفر از بازاریان انقلابی این شهر سکونت می‎کند و حضور ستوان در خانه این مرد انقلابی ماجراهایی را به دنبال دارد.

جعفر دهقان، محمد کاسبی، میرطاهر مظلومی، عباس غزالی، الهام چرخنده، رزیتا غفاری، سیما خضرآبادی و... به همراه ۲۰ بازیگر یزدی در این سریال ایفای نقش می‎‌کنند.

 

بر اساس این گزارش، «رهایی» تنها سریال پلیسی شبکه دو است که برای پخش در هفته نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است.

این سریال به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در حال ساخت است. دانیال حکیمی، میترا حجار، شاهد احمدلو، حسین سلیمانی، رامتین خداپناهی ، رضا توکلی، نازنین پیرکاری ، افشین سنگ چاپ، الهام جعفر نژاد، سوگل طهماسبی، بهرام ابراهمیم، حمیدرضا هدایتی، سید مصطفی قدیری، مهدی کریمیان و سام قریبیان از بازیگران «رهایی» هستند.

 

سریال «زیر نور شمع» از سریال‌های درام شبکه دو است که به کارگردانی ابراهیم فروزش و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی قرار است ساخته شود.

همچنین «شکوه یک زندگی» عنوان سریال دهه فجر شبکه دو سیماست که قرار است در ژانر ملودرام، انقلاب اسلامی ساخته شود. این مجموعه مناسبتی به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی امیرعباس کنی برای شبکه دو ساخته خواهد شد. «شکوه یک زندگی» داستان زندگی همسر شهید ابراهیم یعقوبی را به تصویر می‌کشد. این سریال توسط شعله شریعیتی نگارش می‌شود.

سریال «کیمیا» در ۱۰۰ قسمت برای پخش در سال ۹۴ انتخاب شده است. این سریال به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در حال ساخت است. مهراوه شریفی‌نیا، آزیتا حاجیان، نیکی کریمی، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، مهدی پاکدل، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کورش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلایی، نوید خدا‌شناس، میرفرخ هاشمیان و محسن مجلس‌آرا از بازیگران این سریال هستند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید هایزنبرگ IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    11 10
    کشور های دیگه سریال دارن ما هم سریال داریم ... سریال های اونا کجا و چرت و پرت های ما کجا
  • بی نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    22 3
    فقط کلاه قرمزی
  • جوان ناکام ایرانی A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    9 9
    اصلا حاضر نیستم نگاه کنم نه اینکه فکر کنی با سریال های ماهواره موافقم نه اما اینها هم .....
  • بی نام IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    23 5
    شما که هنوز این سریال ها را ندیدید پس از کجا میدونید که چرت وپرته پس لطفا الکی حرف نزنید.