استقلال تهران با نتیجه دو بر یک راه‌آهن را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال لیگ برتر چهاردهم را با جمعی از بازیكنان جدید خود آغاز كرد؛ محسن فروزان، محمدرضا خرسندنیا، مگویان، امید ابراهیمی، جاسم كرار، میلاد میرفخرالدینی و سجاد شهباززاده بازیكنان جدید استقلال بودند كه امیر قلعه‌نویی از همان هفته اول به آن‌ها اطمینان كرد. اما این تركیب جدید، خیلی زود غافلگیر شد. در دقیقه 3 بود كه رامین رضاییان بازیكن راه‌آهن دروازه استقلال را باز كرد تا نیمكت پرسپولیسی راه‌آهن به پرواز درآید.
حمید استیلی سرمربی راه‌آهن كه ابتدا به عنوان مالك پایش را به این باشگاه گذاشته بود، در كنار خود احمدرضا عابدزاده، ستاره‌ای دیگر از پرسپولیس را روی نیمكت راه‌آهن نشانده بود تا وجود همین دو چهره، برای پرسپولیسی شدن نیمكت این تیم كافی باشد. البته این تیم بازیكنانی نظیر شیث رضایی ، بهادر عبدی و امیر عابدزاده را هم كه قبلا در پرسپولیس بازی كرده‌اند را در اختیار دارد. شادی راه‌آهنی‌ها تا پایان نیمه اول ادامه داشت. استقلال نتوانست در نیمه اول گل خورده را جبران كند. اما نیمه دوم، نیمه‌ای متفاوت بود. قلعه‌نویی با به زمین فرستادن آندرانیك تیموریان و رو آوردن به بازیكنان فصل گذشته خود، توانست برتری را میدان را از آن استقلال كند. 

استقلال در دقیقه 55 توسط جاسم كرار به گل رسید و در دقیقه 74 هم محمد قاضی گل دوم این تیم را زد. پاس هر دو گل را خسرو حیدری زد تا ثابت كند كه همچنان یكی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیكنان استقلال است. استقلال با همین دو گل مسابقه را برد تا اولین سه امتیاز را كسب كند. استقلالی‌ها كه امسال هم مثل سال‌های قبل از همین حالا مدعی قهرمانی در لیگ هستند، با این برد هواداران خود را به آینده امیدوار كردند.

همچنین در دیگر مسابقه امشب، صبای قم با نتیجه دو بر یك ذوب‌آهن را شكست داد. ایوب كلانتری و آمنیو آچیله گل‌های ذوب‌آهن را در این دیدار زدند. مرتضی تبریزی هم تك گل ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =