فارس نوشت:

معاون قالیباف گفت: موضوعی که وزارت کشور سه سال پیش آن را تصویب کرد، این است که هیچ مدیر آقایی نمی تواند منشی زن داشته باشد و بالعکس نیز هیچ مدیر خانمی نمی تواند منشی آقا داشته باشد.

حجت الاسلام امرودی با بیان اینکه فضای شهر تهران نسبت به دوسال گذشته متفاوت تر شده است، گفت: در خصوص مساله عفاف و حجاب در برخی موارد مجلس ظرفیت پرداختن به این موضوع را دارد و موضوعی که وزارت کشور سه سال پیش آن را تصویب کرد، این است که هیچ مدیر آقایی نمی تواند منشی زن داشته باشد و بالعکس نیز هیچ مدیر خانمی نمی تواند منشی آقا داشته باشد. شهرداری تهران این موضوع را خیلی قبل تر مصوب کرده بود و این بار دوباره بر این مساله تاکید کرده است. این موضوع اصلا به این معنا نیست که می خواهیم تفکیک جنسیتی داشته باشیم .

امرودی با بیان اینکه شهرداری شهربانوها را به عنوان فضایی مختص بانوان احداث کرده است، گفت: در شهربانوها علاوه بر فضای بزرگی که به بانوان اختصاص داده شده فضاهایی برای استخر ،مراکز مشاوره ، مهدکودک و مکانی برای دوچرخه سواری وجود دارد و وقتی خانمی وارد شهربانو می شود می تواند فرزندش را به مهدکودک مجموعه بسپارد و خود از فضاهای تفریحی بهره مند شود .

او با بیان اینکه سه نگاه نسبت به زن وجود دارد، ادامه داد: هرکاری انجام می دهیم نباید به نقش مادری زن ضربه بخورد دوم اینکه بیش از 50 درصد جمعیت را زنان تشکیل می دهند و معتقدیم که عدالت راجع به بانوان رعایت نشده و شهرداری خواسته این موضوع را رعایت کند .

امرودی در ادامه گفت: به عنوان مورد سوم می توان گفت که نقش زنها در هدایت جامعه بسیار شاخص است و در این بین می توان به حضور زنان در خانه های تسنیم اشاره کرد و در کل ما پذیرفته ایم حجاب زنان باید ویترین جمهوری اسلامی باشد .

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    29 66
    منشی زن نداشته باشن موضوع خوبیه... مرسی
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    88 17
    چرا به كارمندانتان توهين مي كنيد وميگيد مشكل اخلاقي دارند،اين حرف اين معني را ميده پس بايد جداسازي كنيم
  • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    81 9
    سه سال پیش تصویب شده شما چرا الان اجرا کردی ؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    چرا شما بعد از دو دوره شهردار شدن و عدم موفقيت در انتخابات رياست جمهوري حالا به فكر اين كارهاي پوپوليستي افتاده ايد؟
  • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    47 4
    اقای قالیباف به مشکلات اصلی تهرانم برسین ترافیک وحشتناک ،الودگی هوای وحشتناک، حمل و نقل فرسوده، کمبود خطوط مترو، مشکل پارازیتها، کمبود اماکن ورزشی، کمبود فضای سبز، مشکل فاضلاب جنوب شهر، خیابونهای پر از چاله چوله ، زیبا سازی شهر تهران برای جلب توریست همه اینا حل شدن فقط تفکیک جنسیتی شهرداریها مونده بود؟ اینطوری عمل کنین دور بعدم رای نمیارینا......
  • بی نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    8 29
    بسیار کار درستی کردن ایشون به نظر من با جذب بانوان درچند دولت قبل در بخش های دولتی و نیمه دولتی خیانت بزرگی به کشور شد که مسئولین آن ها باید در پیش گاه خداوند جوابگو باشند.