دستور فوری رییس جمهوری برای کمک به مردم و مجروحان فلسطین

رییس جمهوری برای کمک به مردم و مجروحان فلسطین دستوری فوری صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری به وزیران امور خارجه و بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی دستور داد برای ارسال فوری محموله های داروئی و تجهیزات پزشکی و کمک های اولیه غذایی و بهداشتی به فلسطین جهت مداوای مجروحان حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه اقدام کنند.

 در این دستور از جمعیت هلال احمر خواسته شده است با هماهنگی هلال احمر مصر و فلسطین، اقلام داروئی و درمانی را از طریق گذرگاه رفح به آسیب دیدگان مظلوم فلسطین برسانند و برای اعزام نیروهای پزشکی و امدادی تمهیدات لازم را فراهم کنند.

رییس جمهوری از وزیر امور خارجه خواسته است با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مداوای مجروحان فلسطینی در بیمارستان های ایران، نسبت به هماهنگی های لازم اقدام کند.

/212 212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرزو A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    با تشکر از آقای روحانی کاش امکانی فراهم بشه که مردم ایران بتونن کمک های غذایی و دارویی شون را برای مردم غزه بخصوص کودکان بیگناه ارسال کنند
  • mozafar IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    4 21
    روحانی منتظریم
  • بازنشسته ام A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    8 21
    سلام من پرستارم که به هر دری زدم برم کمک کنم موفق نشدم اما پرستاران بازنشسته فعالی داریم که منتظر پاسخ مثبت از طرف مسولین محترم هلال احمر و وزارت بهداشت هستند اگر میشه دستورالعمل صادر کنید.