رئیس فدراسیون فوتبال می گوید باید حق پخش تلویزیونی مسابقات را به قیمت بیشتری بفروشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم امضای قرارداد تبلیغات محیطی مسابقات فوتبال گفت:«خوشحالی من از این است که پس از امضای این قرارداد رقم آن را به طور شفاف اعلام کردیم.باید این حرکت ادامه داشته باشد و در سایر حوزه ها هم شفاف سازی صورت بگیرد.»

کفاشیان این را گفت و ادامه داد:«همه می گویند درآمد فوتبالیست ها زیاد است اما برخی پزشکان متخصص هم هستند که سالی 20 میلیارد تومان در می آورند.برخی از بازرگانان گردش مالی بالایی دارند که واقعا نمی شود صفرهایش را شمرد.به نظر من این جو درستی نیست که فکر می کنیم همه فوتبالیست ها درآمد بالایی دارند.»

او نکونام را مثال زد و ادامه داد:«نکونام این فصل پیشنهاد پنچ میلیاردی یک تیم قطری را به خاطر ما رد کرد.او در اینجا ماند و ما هم این پول را به او ندادیم.طبق آمار سازمان لیگ متوسط مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال در سال از دستمزد اعضای هیات مدیره یک بانک هم کمتر است.»

او در پایان گفت:«باید به سمت حرفه‌ای شدن پیش برویم و در کنار آن شفاف سازی داشته باشیم. در حال حاضر وقتی دکمه کت را به مبلغ 160 میلیارد تومان فروخته‌ایم، خود کت که حق پخش تلویزیونی است را باید با ارقام بسیار بیشتری بفروشیم و این‌ها درآمدهای قانونی و حقه فوتبال است. باشگاه‌ها هم باید به سمت حرفه‌ای شدن پیش بروند و ما در بخش درآمدزایی موفق‌تر عمل کنیم.»

به گزارش فارس، با اعلام علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی 4،5 روز زودتر به اتمام خواهد رسید.

قرار است تیم‌ملی زودتر به ایران باز گردد و ادامه تمریناتش را در تهران پیگیری کند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    12 3
    بازرگانان و پزشکان از بیت المال سالی چند میلیارد درآمد دارند ؟ درسته که خیلی از ایشان هم از رانت یا ... برخوردارند اما معمولا سالی چند میلیارد از بیت المال مستقیم نمیدن دستشون .
  • عفت IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    11 3
    99درصد فوتبالیست ها که اندازهی 1000تومان نمیدوند بعد میلیاردی میگیرند درست این ها در امد زیادی نیست
  • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    8 1
    هر چی وزارت ورزش میگه تایید میکنه که سر جاش بمونه.