قاسم دهنوی به عقیده خودش روزهای سخت و عذاب آوری را در پرسپولیس پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او که در ابتدای فصل با حاشیه های زیادی پیراهن تیم سرخپوش تهرانی را برتن کرد، این فصل پرفراز و نشیب را به قدری سخت توصیف می کند که حتی با صراحت می گوید از خدا برای خودم آرزوی مرگ کردم. دهنوی در مورد شرایط خودش در پرسپولیس، تصمیمش برای فصل آینده و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

می گویند بابت طلبی که از پرسپولیس داری به فیفا شکایت کردی، درست است؟

من به هیچ عنوان شکایت نکردم و نمی دانم این خبرها از کجا بیرون می آید. قبل از شروع فصل از یک میلیارد و 500 میلیون که سپاهان به من می داد گذشتم و به پرسپولیس آمدم. حالا چطور امکان دارد که از این باشگاه شکایت کنم. نمی دانم چرا بعضی ها دست از سر من برنمی دارند.

بالاخره قرار است از چه کسی طلب هایتان را بگیرید؟

باور کنید نمی دانم و الان پرسپولیس صاحب ندارد که بخواهیم با او صحبت کنیم. برای من یک چیز خیلی عجیب است، ما به بانک می رویم که چک ها را پول کنیم ولی موجودی نیست. نکته عجیب این است که نمی دانم چرا بانک این چک ها را برگشت نمی زند و واقعا این موضوع خنده دار است. این چک ها برای رویانیان و شیرینی است. من طلبم را می خواهم ولی کسی به دادم نمی رسد و جالب است که مرا به خاطر بدهکاری به یک تیم محروم می کنند.

چند درصد از پول قراردادت را گرفتی؟

35 درصد، همان پولی که مربوط به سپاهان است.

ولی در لیست منتشر شده، جلوی اسم تو نوشته بودند 700 میلیون گرفته‌ای؟

به خدا اینطور نیست.. آنجا نوشته 700 میلیون. قسم می‌خورم اشتباه شده. البته 3 تا چک از باشگاه دارم که همه آنها برگشت خورده است.

قبول داری خودت هم در حاشیه هایی که امسال برایت به وجود آمد مقصر هستی؟

تنها اشتباه من این بود که قبل از شروع فصل با دو تیم قرارداد امضا کردم ولی باور کنید به خاطر دایی به پرسپولیس آمدم. امسال خیلی عذاب کشیدم و هر روز برایم حاشیه درست کردند. یک روز گفتند کلاهبردار است و یک روز گفتند روانی است و به بیمارستان رفته است. نمی دانم چه‌کار کنم که دست از سر من بردارند و این همه اذیتم نکنند. همه علیه من شده‌اند، چه هیزم تری به آنها فروخته‌ام را نمی‌دانم. آمدم یک فصل برای پرسپولیس بازی کردم، آیا گناهی مرتکب شده‌ام؟ آیا تمام توانم را نگذاشتم؟ به خدا تلاش کردم و انرژی‌ام را گذاشتم تا پرسپولیس موفق شود. برایم جای سوال دارد که چرا اینقدر برای من شایعه درست می‌کنند و همه به من متلک می‌اندازند.

دوست داری فصل بعد در پرسپولیس بمانی؟

اگر حق و حقوق ما را بدهند و شرایط مهیا باشد دوست دارم بمانم و چه کسی بدش می آید که در پرسپولیس بازی کند. من با آرزوهای بزرگی به پرسپولیس آمدم ولی بعد از پوشیدن پیراهن این تیم و در حالی که دو سال به تیم ملی دعوت می شدم پیراهن تیم ملی را از دست دادم. در 8 هفته ابتدایی همه چیز خوب بود ولی به یکباره از ترکیب کنار گذاشته شدم چون خیلی ها تمرکزم را به هم ریختند و حاشیه هایی به وجود آوردند که در عملکرد من تاثیرگذار بود.

مثل اینکه خیلی از دست رسانه ها دلخور هستی؟

من نمی توانم بگویم همه رسانه ها و خبرنگاران علیه من بودند ولی بعضی ها واقعا اذیتم کردند. من یک دهاتی بودم که به پرسپولیس آمدم ولی شخصیتم را خرد کردند و نمی دانم چه بگویم. من در زندگی زیرآب کسی را نزدم و برای بازی کردن نمی رفتم با مربی پچ پچ کنم یا دنبال مصدوم کردن هم تیمی ام باشم. امسال با من خیلی کارها کردند و خیلی عذابم دادند. من با عزت به پرسپولیس آمدم ولی خردم کردند. البته مطمئن باشید همه چیز عوض می شود.

منظورت چیست؟

منظورم این است که مطمئن باشید چه در پرسپولیس باشم و چه در تیم دیگری باشم همان قاسم همیشگی خواهم بود. من آنهایی را که اینقدر اذیتم کردند را می بخشم ولی امیدوارم خدا هم آنها را ببخشد. من این فصل آنقدر اذی شدم و انقدر حرف شنیدم که مرگم را از خدا خواستم و این را صادقانه می گویم. حتی مادرم گریه کرد و گفت چرا اینقدر برای تو مشکل درست می کنند.

مثل اینکه می خواهی از برنام نود شکایت کنی؟

متاسفانه در برنامه این هفته باز من را ترور شخصیتی کردند به خاطر همین می‌خواهم از این برنامه شکایت کنم. باید یاد بگیرند با آبروی مردم بازی نکنند. از روزی که به تهران آمدم نگذاشتند آرامش داشته باشم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =