پس از حضور هاشم پسران کاندیدای نوبل اقتصاد در تهران، مقدمات حضور یکی از سرشناس ترین مهندسان معمار جهان در تهران نیز مهیا شده است.

پیتر آیزنمن یکی از سرشناس ترین مهندسان معماری به شمار می آید که در بزرگترین پروژه های ساختمانی جهان فعالیت داشته است و در اردیبهشت ماه برای برگزاری همایشی راهی تهران می شود.

دراین همایش که با عنوان «پیتر آیزنمن از دیروز تا امروز» نامگذاری شده سخنران کلیدی هر دو روز برگزاری پروفسور پیتر آیزنمن از تاثیرگذارترین معماران نیمه دوم قرن بیستم در جهان خواهد بود.

مقداد شریف از برگزار کنندگان این مراسم هدف از حضور او در ایران را انتقال تجربه های مدیریتی آیزمن به علاقه مندان ایرانی این معمار بزرگ عنوان کرده است.

نهادهای صنفی تخصصی مانند نظام صنفی مهندسی و دیگر تشکل هایی که به فعالیت های صنعت ساختمان می پردازند، از حضور این معمار بزرگ و بین المللی استقبال کرده اند.

پیش از بهبود روابط سیاسی ایران، رسم نبوده تا چهره های سرشناس اقتصادی به ایران بیایند. حضور آیزمن در تهران برخی تشکل های بخش خصوصی را امیدوار کرده تا بتوانند از چهره های بزرگ اقتصادی  برای سخنرانی در تهران دعوت کنند. تنها اقتصاددان معروفی که پیش از این به تهران آمد، هاشم پسران بود که در بانک مرکزی و چند دانشگاه کشور سخنرانی هایی را انجام داده بود.

  در صورتی که امکان بهره گیری شرکت ها و نهادهای بخش خصوصی ایران از مشاوره های چهره های بزرگ اقتصادی فراهم شود، وضعیت اقتصادی کشور نیز با سرعت بیشتری به سمت بهبود حرکت می کند.

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شايان از شيراز A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    7 1
    هاشم پسران اقتصاددان بزرگ شيرازي. يكي از 4 اقتصاددان بزرگ جهان و كانديداي نوبل اقتصاد در سال 2013 بود. ايشون مثل فيروز نادري مثل پروفسور خدادوست و ... از دانشمندان بزرگ و افتخارات شيراز هستن
  • احمد A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    18 3
    پروفسور آیزنمن از بزرگترین اساتید حال حاضر معماری دنیا هست و این اتفاق افتخار بزرگی برای معماری ایران بشمار میره . لطفا درباره زمان و نحوه شرکت در این همایش اطلاع رسانی کنید...
  • عليرضا A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    6 0
    درود به هاشم پسران دانشمند شيرازي.
  • mahsa IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    0 0
    با سلام میخواستم بپرسم تاریخ دقیق همایش کی هستش در برج میلاد؟ واینکه شرایط خواصی داره ورود به همایش ایشون ؟
  • احمد یاری IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    0 0
    23 , 24 ماه برگزار میشه از این سایت میتونید اطلاعات کامل تر را کسب کنید : http://event.banamid.ir