روزنامه کیهان در یادداشت روز خود به قلم حسین شریعتمداری آورده است:

شواهد و دلایل غیرقابل تردیدی که به آن اشاره و استناد خواهیم کرد به‌وضوح نشان می‌دهد اصحاب فتنه دوبار در انتخابات ریاست جمهوری -88 و 92- دست به تقلب زده‌اند و هر دو بار تقلب بزرگ آنان با رسوایی بزرگتر روبرو شده است. قبل از ورود به موضوع اصلی یادداشت پیش‌روی گفتنی است ساز و کار اجرایی و چرخه قانونی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که کمترین امکانی برای تقلب باقی نمی‌گذارد. این واقعیت و نکته بدیهی را نه فقط دوستان، بلکه دشمنان تابلودار نظام نیز انکار نمی‌کنند.
و اما، دو تقلب بزرگ سران و عوامل فتنه در دو انتخابات ریاست جمهوری 88 و 92 بیرون از چرخه و بستر اجرایی و قانونمند انتخابات صورت گرفته است. چگونه؟ بخوانید؛
1‍- فرض کنید یک مرکز اقتصادی با صدور اطلاعیه‌های پی‌درپی مردم را به خرید سکه طلا دعوت کرده و بهای سکه‌ها را پیشاپیش از خریداران دریافت کرده باشد، اما هنگامی که زمان تحویل سکه‌ها فرا می‌رسد معلوم می‌شود جنس سکه‌های پیش‌فروش شده از «طلا» نیست. آیا این اقدام پلشت غیر از «تقلب» هیچ مفهوم و معنای دیگری می‌تواند داشته باشد؟ بدیهی است که پاسخ این سؤال منفی است.
اکنون به تبلیغات انتخاباتی گسترده اصحاب فتنه و نامزد ریاست‌جمهوری آنان باز می‌گردیم؛ «... برای ما پیروی از خط امام(ره) یک اصل غیرقابل خدشه است... من با قبول ولایت فقیه وارد انتخابات شده‌ام... ولایت فقیه همواره جامعه ما را از کودتاها و دیکتاتوری‌ها حفظ کرده است... قانون اساسی میثاق ملی است... ما آمده‌ایم که از جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم... عشق من آقای خامنه‌ای است... در پی رقابت سالم انتخاباتی هستیم و به همه قوانین احترام می‌گذاریم.» و...
سران و عوامل فتنه و نامزد انتخاباتی آنها، میرحسین موسوی تا آخرین ساعات قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم- 22 خرداد ماه 88- روی شعارهای ارزشی یاد شده و وفاداری و پایبندی خود به آنچه درباره بینش و منش خویش به مردم گفته بودند اصرار داشته و تأکید می‌ورزیدند، بنابراین بدیهی است آرای 13 میلیونی میرحسین موسوی، رأی مردم به هویتی بود که وی و اصحاب فتنه از او ترسیم کرده و آدرس داده بودند. اما، فردای روز انتخابات و بعد از آن که نتیجه انتخابات را به سود خود ندیدند تمامی آنچه را که درباره بینش و منش خود اعلام کرده و بر آن اصرار ورزیده بودند، زیر پا گذاشتند و ماهیت واقعی خود را که در تضاد آشکار با هویت قبلاً اعلام شده بود، برملا کردند.
مدعیان خط امام(ره)، تصویر مبارک حضرتش را پاره پاره و لگدمال کردند، هشدارهای دلسوزانه و مکرر ولی فقیه را نه فقط نادیده گرفتند، بلکه در کمال بی‌ادبی و گستاخی علیه اصل ولایت فقیه شعار دادند. منافقانی که قانون اساسی را فصل‌الخطاب معرفی کرده و بر قانون‌گرایی خود به عنوان یک اصل غیر قابل تغییر تأکید ورزیده بودند، از تن دادن به راه‌کارهای قانونی پیش‌بینی شده در قانون اساسی و قوانین جاری کشور، سرباز زدند و آشوب‌های خیابانی را برای اجرای پروژه‌ای که مدیران بیرونی فتنه به آنان دیکته کرده بودند، برگزیدند. کسی که در تبلیغات انتخاباتی خود به دروغ شال سبز پیشنهادی «جان‌کین» را نشانه سیادت و ارادت خود به امام حسین علیه‌السلام جا زده بود، فتنه‌گرانی را که روز عاشورا به‌ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جسارت آشکار کرده بودند، «مردمان خداجوی»! نامید، مسجد را آتش زدند، نمازگزاران ظهر عاشورا را سنگباران کردند، از ملک‌عبدالله سعودی برای آشوب کمک مالی کلان گرفتند، مدال نتانیاهو را که از آنان با عنوان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران یاد کرده بود، با افتخار به سینه چسباندند و... وطن‌فروشانی که واژه «مفسد فی‌الارض» نیز با همه زشتی و پلشتی آن از معرفی هویت واقعی آنان عاجز است.
اکنون جای این سؤال است که آیا- نستجیربالله- 13 میلیون نفری که به میرحسین موسوی رأی داده بودند، مانند سران فتنه، وطن‌فروش و عامل سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و انگلیس بوده‌اند؟ بدیهی است که پاسخ این سؤال منفی است. 13 میلیون نفر رأی‌دهنده چه می‌دانستند که نامزد معرفی شده به آنان هویتی کاملا متضاد با آنچه درباره او اعلام کرده‌اند، دارد. آنها بعد از پی بردن به هویت واقعی اصحاب فتنه، خیلی زود به آنان پشت کردند و همراه با توده‌های چندده‌میلیونی مردم حماسه 9 دی را آفریدند.
با توجه به سند غیرقابل انکار یاد شده، به آسانی می‌توان نتیجه گرفت که 13 میلیون رأی میرحسین موسوی در انتخابات سال 1388 با «تقلب» و کلاهبرداری از مردم به دست آمده و اصحاب فتنه در جریان انتخابات یاد‌شده دست به تقلب بزرگی زده بودند. آیا غیر از این است؟!
2- «مردم زمانی که احساس کردند به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی آنها توهین شده و بیگانگان خیال دخالت در حوزه‌های اخلاقی و اعتقادی آنان را دارند به حرکت درآمده، با حضور و اجتماعشان به بیگانگان پاسخ درخوری دادند. مردم برای حمایت از جناحی خاص به میدان نیامدند، آنچه مردم را به حرکت درآورد دلدادگی مردم ایران به عاشورا و ارزش‌های انسانی برآمده از آن بود. مردم با هدف دفاع از اسلام، اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی به حرکت درآمدند، چون احساس کرده بودند به فرهنگ عاشورا اهانت شده و بیگانگان زمینه را برای مداخله مناسب یافتند.»
مطلب فوق بخشی از اظهارات متعهدانه رئیس جمهور محترم کشورمان در تقدیر از حماسه 9 دی است که روز یکشنبه 8 دیماه در جلسه هیئت‌دولت بیان داشته‌اند. این اظهارنظر دکتر روحانی که از پیوند عمیق ایشان با اسلام و انقلاب و مردم خداجوی این مرز و بوم حکایت می‌کند بلافاصله با واکنش عصبی و خشم‌آلود اصحاب فتنه و برخی از مدعیان دروغین اصلاحات روبرو شد. چرا؟!
یک بار دیگر اظهارات رئیس جمهور محترم را مرور کنید. چه می‌بینید؟ ایشان، خروش چندده‌میلیونی مردم در نهم دی ماه 88 را برخاسته از غیرت‌دینی، مقابله با دخالت بیگانگان، دلدادگی به عاشورا و ارزش‌های انسانی برآمده از آن، خشم از اهانت به فرهنگ عاشورا، دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و نظام و... می‌دانند.
آیا این همه دلدادگی به اسلام و انقلاب و نظام و خشم و خروش چندده‌میلیونی مردم در اعتراض به سران و عوامل فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 نبود؟ بدیهی است که چنین بود و اگر اینگونه نبود، حماسه بزرگ و ماندگار 9 دی معنا و مفهومی نداشت. داشت؟!
بنابراین، بدون کمترین ابهام و تردیدی می‌توان نتیجه گرفت که جناب دکتر روحانی با اظهارات یاد شده خود به گونه‌ای صریح و آشکار علیه سران و اصحاب فتنه 88 موضع گرفته‌اند و همراهی فتنه‌گران با بیگانگان، اهانت سران و اصحاب فتنه به ساحت مقدس امام حسین علیه‌السلام و مقابله آنان با اسلام و نظام اسلامی و در یک کلمه خروج اصحاب و سران فتنه 88 از دایره نظام و همکاری وطن‌فروشانه آنها با بیگانگان و... را با صریح‌ترین اظهارات مورد شدیدترین اعتراض قرار داده‌اند. حالا خودتان قضاوت کنید، آیا بعد از مواضع صریح و متعهدانه رئیس جمهور محترم به اصحاب فتنه و جماعتی از مدعیان اصلاحات حق(!!) نمی‌دهید که از مواضع ایشان عصبانی و برآشفته باشند؟!
و اما، آنچه بیشتر و فراتر از اعتراض رئیس جمهور به جنایات اصحاب فتنه برای فتنه‌گران تلخ و ناگوار بوده و هست، این که آقای روحانی با اظهارنظر صریح خود، از تقلب بزرگ سران فتنه در انتخابات ریاست جمهوری 92 پرده‌برداشته است. یعنی دومین تقلب بعد از تقلب بزرگ و رسوایی فتنه‌گران در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388. چرا؟! پاسخ روشن‌تر از آن است که نیازی به توضیح داشته باشد. مگر اصحاب فتنه آقای روحانی را نامزد پیروز اصلاحات نمی‌دانستند؟ و مگر برای معرفی ایشان به عنوان کاندیدای جبهه اصلاحات! آنهمه زبان نمی‌چرخاندند و کاغذ سیاه نمی‌کردند؟ تا آنجا که بسیاری از آنان در حرکتی هماهنگ با مدیران بیرونی فتنه 88، رمز پیروزی دکتر روحانی را در حمایت آقایان هاشمی و خاتمی از ایشان جا‌‌می‌زدند و حتی از بازگشت و احیای فتنه سبز! خبر می‌دادند. به بیان دیگر، با انتساب دروغین آقای دکتر روحانی به خود، دست به تقلب دیگری در انتخابات ریاست جمهوری 92 زده و مدعیان اصلاحات و اصحاب فتنه را پیروز انتخابات معرفی می‌کردند! و هرگز به روی نامبارک خود نمی‌آوردند که اگر برای پیروزی مدعیان اصلاحات کمترین احتمالی قائل بودند، نامزد رسمی خود آقای دکتر عارف را مجبور به استعفاء نمی‌کردند و با صراحت از رأی حداکثر 7 درصدی مدعیان اصلاحات خبر نمی‌دادند و....
دکتر روحانی با اظهارات صریح و شایسته تقدیر خود نشان داد که ادعای سران و عوامل فتنه و برخی از مدعیان اصلاحات درباره انتساب ایشان به این جماعت آلوده فقط یک دروغ شاخدار است که از دومین تقلب بزرگ فتنه‌گران در انتخابات ریاست جمهوری خبر می‌دهد.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 141
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    بسیار خوب گفته اصلاح طلبان افراطی هیچگاه دکتر روحانی رو قبول نداشتند
    • عیسی A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
      60 12
      اشتباه شد می خواستم منفی بدم دستم رفت روی مثبت.
    • محمد EU ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
      107 8
      پ ن پ حتما اصولگرايان ايشون قبول داشتند ، فقط نمي دونم چرا به جليلي راي دادند !!!!
    • بی نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
      59 5
      بهتر بود بگی اصلاح طلبان افراطی در انتخابات مجبور شدند از روحانی حمایت کنند و به وی رای بدهند چون بهتر از روحانی برای اونها در انتخابات نبود...اگر بود خب ازش حمایت نمیکردند
  • بی نام IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    حالتون خوبه ؟ ؟ ؟ ؟
    • هادی IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
      شما خوبی ؟ کجای حرف بی حساب بود ؟ شما مشکلی داری جوابشو بده........
    • مرد بارانی IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
      بعدا معلوم میشه که نقش گروه کیهان در فتنه و اشوب سال های اخیر چی بوده (چوب خدا صدا نداره اقای شریتمداری )-(خبر انلاین اگه بی طرف هستی کامنت و بزار ،ممنون )
    • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
      شما چطور عزیزم خوبی ؟ احساس خواب آلودگی نداری ؟
  • اسماعیل IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    9 51
    باسلام حق با شماست جناب آقای شریعتمداری من هم باشما موافق هستم.
  • بی نام IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    91 6
    خدا رو شكر اسم شريعتمداري مياد ديگه مغز فرمان نميده كه بشينم مقاله رو بخونم!!
  • بی نام IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    58 7
    اين نتيجه 4سال فكرو تحليله يا يكدفعه يه ذهنت رسيده؟ فكر كنم كسي كه اين ايده را به شما داده خواسته باهات شوخي كنه!
  • هعغ IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    77 8
    كيهان فعلا برين براي آقاي احمدي نژاد نماز شب بخوانيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    106 6
    كلمه توهم ديگر توان توصيف كيهان را ندارد فرهنگستان زبان كلمه جديدي براي توصيف توهم اندر توهم اندر توهم ايجاد كند!
  • بی نام A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    38 5
    شما را به خدا دست از این توهین ها بردارید و به فکر کشور و مردم باشید اگر واقعا دین و ایمان دارید
  • بی نام US ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    52 6
    ای ملت شماحرف اینها راباورمی کنید.................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    رای من به روحانی رای به خاتمی و هاشمی بود بزرگوار
  • بی نام IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    33 5
    روحانی مچکریم..............
  • مصطفی A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    154 8
    آی فتنه فتنه فتنه نون می خوریم از فتنه
  • اذر IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    20 5
    تحلیل بسیار سطحی بود مثل این است که کسی جواب سئوالی را نداند و از خود پاسخ بتراشد چطور به این نتیجه رسیدند که طرفداران اصلاحات ومردمی که به این جناح رای دادند ضد انقلاب هستند البته خودشان متوجه هستند که همه این حرفها مصداق اختلاف افکنی و عین فتنه در صفوف ملت است و تنها انگیزه وی فقط لجاجت و افسوس است
  • بی نام IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    31 5
    این آقای شریعتمداری هر موقع مطلبی برای روزنامه اش پیدا نمی کند یه داستان تخلیلی از انتخابات برای روزنامه اش می نویسد. یه نفر نیست بهش بگه انتخابات تمام شده مردم با این همه گرفتاری که دارند انتخابات که هیچ خودشان را هم فراموش کرده اند.
  • بی نام A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    40 6
    کیهان بیدار شو، صبح شده. اینقدر فرار به جلو نکن. یک کم پرده ها را بزن کنار نور بیاد.
  • شیدا IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    89 12
    مشت نمونه خرواره؟ از لایکهای این پست بفهمین. کسایی که مخالف شریعت مداری و کیهان و ... و موافق روحانی و خاتمی و ... هستن لایک کنن و بقیه دیس لایک. ببینیم چند درصد مردم طرفدارن
  • بی نام A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    29 3
    خدایا به بیکاران پر در آمد در جامعه ما کار بده
  • علی A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    24 3
    واقعا کسی اینو میخونه ؟
  • شهرام A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    31 4
    باریکلا به جناب آقای کیهان که رفته این همه مدت فکر کرده که درباره این جریان مرده چی بنویسه.... حالا این جریان مرده اگه زنده بود چی می شد؟ چطور تا حال گفته می شد که جریان فتنه مدتها قبل از انتخابات برنامه ریزی شده و پول های کلان از عوامل خارجی دریافت کرده بودند... اما حالا آقای کیهان می گن که عوامل فتنه تا آخرین لحظه بر شعارهایان پایبند بودند و وقتی دیدند که پیروز نشدند از شعارهایشان گذشتند.
  • بی نام IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    14 2
    ای کاش روزنامه کیهان واقع بینانه و با دید مثبت برای پیشرفت کشور نگاه میکرد.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 2
    چی میگن اینا ؟؟؟؟؟
  • مهرداد IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    20 3
    اگر کسی خودش رو منتسب به گروهی یا حزبی کنه ایا هر کاری /مثل خرابکاری/بکنه به اسم اون گروه نوشته میشه؟؟؟؟؟؟؟ اگر اینطوره لباس شخصیها و کفش پرانها و هفتیرکشا که کارهای خلافشون برای کسی پوشیده نیست نماد کدوم حزب یا گروه هستند/؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    22 5
    برو بابا.
  • محمد A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    62 6
    حاج حسین ترا به خدا فتنه را ول کن بابک بچسب نون توش است
  • بی نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    9 2
    چه ربطي داشت؟!
  • . . . IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    36 5
    یکی نیست بگه خود شما که زمین و زمان رو برای آقای دکتر احمدی بافتید و از اون طلای ناب حمایت کردید، آخرش که زغال سیاه هم درنیومد!
  • بی نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    51 7
    آقای کیهان، شاید آقای روحانی از اصلاح طلبان نباشند ولی شما به یقین بدانید بحمدالله که از شما و دارو دسته شما هم نیستند.
  • حالا IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    7 20
    کیهان ،فتنه 4 سال پیش بود که با بصیرت مردم تموم شد. بسه دیگه.مردم خسته شدن. تا کی می خوای ایت مسائل رو تکرار کنی الان وقت پیشرفت آةینده است نه یادآوری مسائل تلخ گذشته
  • حميد IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    22 4
    آقاي كيهان حرفاي امروزت رو يادت نره! چند روز ديگه همديگه رو مي بينيم!
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    52 6
    چهار ساله شریعتمداری میگه فتنه جمع شد اما هنوز هم داره ازش مینویسه.اگه جمع شده چه نیازی به یادآوری هست؟!
  • محمد A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    16 5
    حالا شد "رئیس جمهور محترم"؟
  • بی نام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    78 6
    کیهان قبل از انتخابات: روحانی با خاتمی فرق نداره بهش رای ندید کیهان روز بعد انتخابات: احتمالا جلیلی رییس جمهوره کیهان روز بعد اعلام نتایج: روحانی تفاوتی با جلیلی برای ما نداره کیهان هنگام معرفی وزرا: آقای روحانی حواستو جمع کن یک مشت فتنه گرو دنباله خودت جمع نکنی مخصوصا ظریف رو کیهان پس از رای اعتماد به ورزا: وزرا حواسشون جمع باشه کیهان قبل از مذاکرات ژنو: توافق ممنوع کیهان پس از بیانات مقام معظم رهبری در مورد تیم مذاکره کننده: فعلا حرفی نداریم کیهان پس از توافق ژنو: ای وای بر ظریف کیهان پس از فوق مادر ظریف: شریعتمداری به مراسم ختم مادر ظریف رفت اما استاد شریعتمداری در راه باززگشت از مراسم از اینکه با دیدن خاتمی چشمش به گناه آلوده شده بود استغفار کرد
  • احمد حسینی IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 2
    لطفا اظهارات صحیح و بدون غرض را ثبت وپخش نمایید و همواره نظرات سمت مخالف را نیز بنویسید تا خواننده بتواند درست ارزیابی کند چون ما نمیتوانیم یکطرفه ارزیابی صحیحی داشته باشیم.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    61 6
    دکتر روحانی در شنبه شبی که پیروزی اش در انتخابات قطعی شد با خبر 21 سیما مصاحبه کرد و از حمایت آیت الله هاشمی و حجت الاسلام خاتمی کمال تشکر را کرد . آقای شریعتمداری حافظه ات ضعیفه یا نمیخوای یادت بیاری؟ درسته که میگن کسیکه خودش رو به خواب زده نمیشه بیدار کرد !
  • ali110 IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    31 4
    کیهان تو چرا خود زمان انتخابات، روحانی را منتسب به فتنه گران معرفی میکردی؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    24 3
    كم كم دارم به شك ميوفتم نميدونم اين كيهان چرا همش سعي داره هر چند وقت يكبار به مردم گوشزد كنه كه تقلب نشده بوده
  • محمد/اصفهان A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    19 3
    کیهان شده دلگیر از آن عزم و صداقت /ای دولت تدبیر خدا پشت و پناهت / هنوز کیهان باور نداره صبح شده !!!
  • میرآرش IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    8 2
    شما این طور تصور کن که یک نفر اعلام می کند سکه طلا می فروشد و یک نفر دیگر اعلام می کند سکه مسی می فروشد. با فرض برابر بودن قیمت هر دو نفر، اعلام می شود که شخصی که سکه مسی می فروشد برنده شده است!
  • ناشناس A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    49 6
    پس اقای شریعتمداری تقلب راقبول دارند............88
  • بی نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    21 3
    بدون مدرك سخن گفتن و يك تنه به قاضي رفتن هميشه تو را پيروز ميدان نشان خواهد داد.
  • 4 A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    20 3
    توده‌های چندده‌میلیونی مردم ؟!؟!؟!؟؟!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    25 3
    اقای شریعت اون دنیا هم اگر اینطور فلسفه ببافی خوبه. ان شااله سر بل سراط
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 2
    همین که کسی شب24 خرداد 92 جرات نکرد تا صبح بخوابه نشون می‌ده دوست و دشمن هیچ شکی به سازوکار اجرایی و چرخه قانونی انتخابات ندارن... من مطمئنم خود شریعتمداری هم خوابش نمی‌گرفته.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 5
    خودش می بره و می دوزه و به زور تنمان میکنه !
  • الی IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    29 4
    آقا همه بد ، همه دروغگو و متقلب ، فقط تو خوب .
  • نارين IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    47 5
    تو اين مملكت حسين آقا حق گفتن همه چيز را دارد ولي ديگران اگر بگويند مي شود تشويش اذهان عمومي و .... و اعلام جرم مي شود- ...
  • الی IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    20 4
    فانتزیم شده از این حاجی یه جمله ببینم که از کلمه ی فتنه استفاده نکرده باشه
  • بی نام IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 3
    تقلب نه بابا ......
  • amir A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    7 2
    احسنت
  • حامد US ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    39 3
    به ایشان و هم فکران ایشان هرجی نیست! هر چقدر می خواهند در مورد محصوران بنویسند. مردم خود قضاوت خواهند کرد. سال 88 قبل از انتخابات؛ در محل کارم هر کسی در خصوص کاندید مورد نظرش صحبت می کرد. یک از همکاران که جای پدر من بود داشت با من حرف می زد و به اصطلاح میرحسین را نقد می کرد که چنین است و چنان. شاید حدود نیم ساعت (بدون اغراق نیم ساعت!) صحبت کردند. من از ایشان پرسیدم بسیار خوب، من از شما یک سئوال دارم: شما چرا به احمدی نژاد رای می دهید؟ پاسخ در کمتر از 3 دقیقه پایان یافت. من پرسیدم: شما در خصوص کاندیدای مورد نظر من 30 دقیقه به مذمت صحبت می کنید و در خصوص کاندیدای خود 3 دقیقه! این جماعت تا پایان عمرشان می توانند در این خصوص داستان بگویند ولی مردم خود بخوبی قضاوت خواهند کرد!
  • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 4
    کیهان عزیز دست بردار خسته نشدی از این همه هجمه هایی که وارد می کنی بابا بسه دیگه........
    • محمد اول A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
      8 1
      نه ایشون خسته نشدن! به قول مرحوم عسکراولادی استاد قلم! تازه داشتن خاطراتی از قبیل مناظره با کواکبیان را فراموش می کردند که 16 آذر شد و خاطره جدیدی در دانشگاه شریف پدید آمد! و داغ ها تازه شد! خدا به همه ما صبر دهد الهی!
  • بی نام A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    17 3
    ميشه بسه چهار سال از انتخابات سال 88 مي گذره ديگه حالمون از شنيدن كلمه فتنه بد ميشه مگه موضوع مهمتري تو اين مملكت وجود نداره كه به اون پرداخته بشه.
  • محمد IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 2
    بالاخره روزنامه بايد فروش بره ....
  • بی نام A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    32 4
    من كه دقيقا به خاطر شناختي كه از موسوي داشتم به او راي دادم .و هنوز هم پاي رايم ايستادم.شريعتمداري تو هنوز نخواستي كه پيام انتخابات 88 دريافت كني.به مردم دروغ ميگي ديگه به خودت دروغ نگو.كاش ميتونستم واضح تر بنويسم حيف كه نميشه...
  • آروین A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    27 3
    چون قافیه به تنگ آید ........ شاعر به ج... آید عمو حسین بیخیال استدلال زدی در حد لالیگا!!!! می گم از این استدلالها برای 8 سال خدمت دولت پاک و ضد فساد نهم و دهم نمی زدی. اون موقع استدلالدونت خشکیده بود؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    8 4
    یواش!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 4
    خبرانلاین اول صبحی با این خبرها حال آدمو میگیری
  • بی نام IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    18 3
    این کیهان چند میلیارد بدهی دارد؟ اصلا این کیهان که هیچکس ان را نمی خرد ، چه جوری خرجش را در می آورد؟
  • اهوازی IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    8 37
    مردم در روز 9 دی بیرون آمدند نه برای تایید و یا رد کسی آمده بودند بلکه برای دفاع از دین و مذهب و انقلاب و امام و رهبری خود آمده بودند آقای شریعتمداری عزیز خود را حق و انقلاب و دین و همه چیز مردم فرض نکنید مردم آمده بودند تا سواستفاده گران نتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند خداوند از مسببین آشوب ها و توهین ها به مقدسات انتقام خواهد گرفت و تاریخ آن را ثابت خواهد کرد
  • بی نام A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    34 4
    بس کن شریعتمداری. خستمون کردی به خدا.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    47 7
    خبرآنلاین جان هرکی دوست داری نظرمو بذار.من خیلی حرف دارم که باپرکردن ده دفتر 200 برگ هم تمام نمیشود و فقط گوشه ای از حرفهایم:آقای شریعتمداری یا از خدا نمیترسد که اینها را میگوید یا باورش همین است.به راحتی میتوان اثبات کرد که موسوی و کروبی اگر علاقه شدید به میهن و ایران را هم نداشته باشند اصلا قصد گزند به این انقلاب را نداشته و ندارند بلکه مشکل اصلی آنها نحوه مدیریت کسی بود که امثال آقای شریعتمداری 8 سال سنگ او را به سینه میزدند.شما اگر کمی از مردانگی حضرت علی (ع) را در خود دارید آنها را به تلوزیون بیارید تا آنها هم حرف خود را بزنند و اینقدر یکطرفه به قاضی نروید.مصداق این چند سال ما شده این ضربالمثل:آنچنان مرد هنرمندم که خود گویم و خود خندم.وای،700لغت من هم داره به پایان میرسه!فقط مرد باشید!!
  • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    17 2
    تو ایران این آقا تنها کسی است که هرچی دلش میخواد میگه ولی اصلا باهاش کاری ندارند.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    7 1
    ببنيد فرض كنيم دو نفر مي خواهند يك رقابت داشته باشند حالا يا ورزشي يا سياسي يا علمي يا هر رقابت ديگري يك جايي يه كسي ميايد اين را مطرح ميكند براي ثبت نام كنندگان شرايطي بر اساس قانون همان مسابقه اعلام ميشود ثبت نام ميشود بعد گروي يا فردي صحت مدارك و شرايط هستند تا كسي بر خلاف قانون وارد نشده باشد يا سو استفاده اي نكند يا از ابزارهاي غير قانوني و غير اخلاقي استفاده نكند و خيلي از مورادي كه در قانون آمده را بررسي ميكند ، يك عده اي هم مسئول برگزاري رقابت ميشوند و يك داور يا داوراني هم براي اين رقابت تعيين ميشود . حالا از قبل شواهد و قرائن و همه دلايل و ديده ها و شنيده ها و عملكرد نشان ميدهد كه يكطرف رقابت دارد تخلف ميكند .( بدليل كمي ظرفيت در يه پيام ديگر بقيه را مينوسم)
  • سعید IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    6 5
    از نگاه خوب و دقیق شما ممنون ولی با آرامش
  • amir IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    15 5
    خود شکن آیینه شکستن خطاست .بیا بیرون بابا ما کجاییم دنیا کجاست .اگه میز ماندنی بود به تو نمیرسید
  • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 3
    پس به اين باشه كه احمدي نژاد بيشتر تقلب كرده و به قول شما پلشت بازي در آورده!
  • ایستا IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    30 3
    داریم به نقاط مشترک خوبی میرسیم پس بالاخره تقلب شده . حالا باید سر اینکه کی تقلب کرده به توافق برسیم .
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    17 3
    خب مشخصه که بازندگانی که از فضای اختلاف در کشور سود میبرند، دوست ندارند این اتفاقات حل و فصل بشه، کیهان تا 10 سال دیگه هم از این مطالب منتشر می کنه.. جناب شریعتمداری اگر حافطه شان یاری نمی کنه که اتهاماتی رو که در دوران انتخابات به دکتر روحانی زدند رو به یاد بیارن، مردم خوب یادشون هست.. حالا چی شده که سنگ ایشون رو به سینه میزنند...، خودتان قضاوت کنید.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    11 10
    چه تضميني وجود دارد كه ١٣ ميليون نفر از آحاد اين ملت كه به اين راحتي سرشان كلاه ميرود، در انتخابات سالهاي گذشته (از ابتداي انقلاب تا كنون) گول نخورده باشند و در آينده هم گول نخورند؟ بنظر بسيار ساده انگارانه ميايد كه ١٣ ميليون نفر از مردم كشورمان سفيه باشند. دوستان عزيز كيهان را ارجاع ميدهم به مرغ پخته كه در اين صبحگاه زمستاني، تبسمي بر نوكشان نشانديد.
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    41 7
    دیگه وقت قرصاته بخوری
  • حامد IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    14 6
    این حرفهای آقای شریعتمداری برای جدا کردن دوستداران آقای روحانی از ایشان و سپس نابود کردن خود روحانی است وگرنه کی است که نداند آقای روحانی یکی از شعارهای انتخاباتیش تلاش برای افراد محصور و آزادی زندانیان سیاسی بوده است. و آقای شریعتمداری می داند که نامزد مخالف به اصطلاح فتنه ایشان بیش از 4م رای نیاورد.
  • احمد/اصفهان A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    32 3
    واقعا جایت نه در زمین است نه در آسمان ،فقط در کیهان!!؟ .فقط حرف
  • سمانه IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    16 7
    این مرد شد یک بار افراطی حرف نزنه ای بابا زشته بخدا بزارین مشکلاتی که تو این چند ساله اخیر تتفاق افتاده حل و فصل بشه از بیکاری با حرفاتون چوپ لای چرخ این دولت بزارید خداوند حافظ این دولت باشه که سعی بر آسایش مردم داره زنده باد روحانی
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 4
    برای فان خوبه این مطالب رو بخونی
  • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    8 2
    واقعا حالتون خوبه
  • بی نام IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    8 1
    چرا نظر منو درج نمیکنید؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    15 3
    بر فرض درستی ادعای این جناب پس باید گفت وای بر شورای نگهبان!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    15 1
    این بنده خدا شریعتمداری فقط ماجرای 88 میبینه ، طفلی نشنیده از 84 تا 92 دولت قبلی جقدر خلاف قانون داشته . آقا جون اگه وقت داشتی و نخواستی جانبدارانه قضاوت کنی یه سری هم به بیمه تامین اجتماعی بزن ببین چه خبره .
  • mehrdad IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    47 9
    من همون حرف اقای زیباکلام رو به ایشون میگم که اگر مردم بله همین مردمی که جنابعالی از طرفشون نماینده شدی تو و طرز فکر تو رو قبول داشتند جلیلی الان رییس جمهور بود
  • مسعود -ر A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    9 22
    بعضی ها فکر میکنن چرا انقدر باید به سال 88 برگشت و اتفاقاتش رو بازگو کرد! به این دلیل که اتفاقات و جریانهای منافقانه از زمان صدر اسلام تا به امروز بازگو میشده و نباید از یاد برد، بلکه باید از آنها درس آموخت و به فرزندامان هم گفته شود.
  • ایرانی IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 4
    کیهان لطفا به شعور مردم توهین نکن بر فرض اگر همون 13 میلیون شما را هم در نظر بگیریم با شعورشون انتخاب کردن .تا کی دنبال تفرقه و جدایی هستین بس کن دیگه
  • جعفرفراهانی IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    33 8
    فرداروزانتخابات ۸۸ صبح ساعت۸ رییس جمهورمعلوم بودامادرانتخابات۹۲ شمارش رای مردم تاشب طول کشید
  • شهرام.... IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    17 7
    خدایا هیچ وقت این حسین شریعتمداریو از ما نگیر... گل آقا رو خدا رحمت کنه... هیچ وقت فکر نمیکرد یه جایگزین خوب مثله برادر حسین پیدا کنه... کلی خندیدم.. با این مطلب .....
  • مرتضی A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    17 6
    من اونایی که شما نوشتید رو نمیدونم درسته یا نه اما برگه سهام عدالت روستای ما دو روز مانده به انتخابات88 بین مردم توضیع شد و راه ارتباطی چند روستا رو من دیدم که روز قبل از انتخابات اسفالت میکردند نمیدونم این هم تقلبه یا......
  • حمید IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    20 4
    کیهان الان که دلار و طلا ساعتی با یک حرف رییس دولت بالا پایین نمیره الان که همه با امیدواری به آینده بهتر از شرایطی که شماها تو این هشت سال خراب کردید نگاه میکنند مشکلت کجاست اگر واقعا دنبال فتنه هستی فرمایش حضرت علی را اجرا میکردی دست افرادی که 18 تن طلای سال 88 و3000 میلیارد و بیمه و و و ...... را رو میکردی شما که از علم غیب هم خبر داری چرا هشت سال دفاع قدس که خیلی راحت تر میشد چوب حراج به کشور زد دستشان را رو نکردی.......خبر انلاین تمام مطالب شما را میخوانم ولی نمیدانم چه مشکلی با من داری چاپ نمیکنی باز ممنون
  • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    18 4
    هروقت اسم شریعتمداری بالای مطلبی باشه من چشمم و اذیت نمیکنم اون را بخونم و خیلی ها رادیدم که اینکار و میکنند !
  • محمد IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    17 3
    چرا فقط از روزنامه کیهان مقاله میزارید؟
  • عابدی A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 4
    ایران شایسته - اصلاحات پیشرفته
  • بی نام IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 3
    اینم مثل بقیه مطالب!!!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    38 6
    انتخابات اخیر نشان داد مردم به کدام سمت تمایل دارند هی داد و فریاد کنید
  • سام A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 2
    اقاى شريعتمدارى چه جور ادمى هستش؟
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    18 3
    دوران دروغ و فرافکنی به سر رسیده آقای شریعتمداری!
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 2
    بنداول متن شما آقای شریعتمداری مربوط به دولت ووعده های دروغین قبلی بوده حالا چرا؟
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    فک کنم اقای شریعتمداری پوسترا تبلیغاتی اقای روحانی که کنار اقایون خاتمی و رفسنجانی بود یادش رفته!!
  • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    143 6
    پس طبق منطق کیهان اگر رای موسوی بخاطر تصور اشتباه مردم بوده، رای مردم به روحانی هم ناشی از تصورشون از حامیان و گفتمان تغییر بوده ...
  • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    14 4
    این کیهان خسته نمیشه؟!!!
  • امیر.غ RU ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 5
    چی بگم آخه . د آخه چی بگم
  • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    اصولی که دکتر روحانی دارد و وزرا و کابینه ای که انتخاب کرده و مشاوره های که با آقای هاشمی داشته می توان فهمید از کدام حزب است ولی سیاست روحانی طوریست که هیچ وقت نمی گوید من فلان حزب هستم بلکه با کارهایش نشان دهنده آن است.
  • احمد GB ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 2
    اوضاع برای بعضی ها خوب پیش نمی رود .
  • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    15 5
    حسین شریعتمداری سربار قلم است.
  • حسين A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    14 3
    جناب آقاى شريعتمدارى كمى هم در جمع عمومى جامعه بطور ناشناس حضور بهم رسانيد تا از ديدگاه واقعى ملت آگاه شويد . تفاوتى هم نمي كند بازار دانشگاه شمال جنوب أتوبوس تأكسى مترو هر جاي كه خود تان دوست داريدً. آخه برادر گرامى تا كى!!؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    153 9
    فک کنم تنها مشتری کیهان خبر آنلاین باشه... خوش باشید خخخخ
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    20 5
    انشاا... خدا ايشان (حسین شریعتمداری) را به راه راست هدايت كند!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    11 2
    بابا جمع کنید دعوای اصلاح طلب و اصول گرا رو. ما رو چی فرض کردید؟
  • علی A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    اقای شریعت مدار تازه داره احساس درد شکست انتخابات رومیکشه چون تازه فهمیده که برای 4 سال دروغ گوییهاش مردم تره ای خورد نکردند......
  • خط نفاق US ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    قابل توجه رئیس جمهوری چنانچه موضعی نگیرند حمل بر صحت تحلیل شریعت مدار می شود و چنانچه موضعی جهت نفی تحلیل صورت گیرد؛ اتش توپ خانه بعدی خواهد شد.
    • سعیده ارجمندی IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
      102 9
      آخه چرا انقد فک میکنید رییس جمهور بیکاره... خب این یک تحلیل رسانه ای بود و در جواب هم بایستی هم عرض آقای شریعتمداری بهشون جواب بده
    • من A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
      30 0
      ای بابا؟؟؟؟!!!! مگه قرار نشد کسی جواب شریعتمداری رو نده؟؟؟؟ولش کنین بابا یارو یه یارانه بی نهایت داره برا کاغذ و .. بالاخره یه چیزی باید روش بنویسه دیگه!!!حالش خوب نیست شما جدی نگیرین حرفاشو
  • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    36 4
    لعنت به دروغ گو
  • بی نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    8 21
    تقلب ؟! تقلب ؟! اساسا چه طوری این حرف مطرح میکنید ؟! رو چه استنادی وقتی سلامت انتخابات 92 شورای نگهبان تایید کرده.
  • بی نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    20 6
    آقای شریعتمداری حال بابک جونت چطوره؟
  • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    9 18
    راست می گه دیگه دکتر عارف هم در همایش خانه والیبال گفت من تنها کاندیدای اصلاح طلبانم....مردم فریب عکس خاتمی کنار روحانی را خوردند....حیف دکتر عارف چه رییس جمهور مناسبی میشد
  • بی نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    15 3
    خودش تنها فهميد!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 4
    باشه. تو راست میگی!
  • بی نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    92 6
    چرا کامنت منو نمیذاری خبرآنلاین . واقعا اینجوری خواننده هاتونو مایوس میکنید
    • فراز A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
      53 6
      الان تایید این کامنت چه فایده ای داره.اگه راست میگید همون کامنت اصلیشو بذارید
    • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
      44 6
      کامنتهای منم نمیذاره.اسمشونم گذاشتند رسانه
  • بی نام EU ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    11 4
    سلام علیکم. ولی من نگاه کردم گوشم مخملی نبود!!!!
  • کوشا A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    20 4
    ببینم باید به کجا از آقای شریعت‌مداری شکایت کنیم؟ هرجمله‌ای که میگه به یه نفر یا یه گروه داره توهین میکنه...
  • محمد A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    173 8
    اقای شریعت مداری کاروان رفت و تو در خواب وبیابان در پیش........... باور کن مشکلات مهم تری داریم اینده را به خاطر گذشته خراب نکن
  • صالح A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    202 9
    امان از دست کیههههههههان!!!!
  • مرصاد IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 62
    حاج حسين دوست داريم . ايشون خيييييييييلي هم درست ميگن كارشونم خيلي درسته. اين اصلاح طلبا ديگه عمرشون تموم شده بايد بساطشونو جمع بكنن. وطن فروشي ديگه بشه. به اميد نابودي اسراييل و آمريكا و همه ي خدمت كنندگان به آنها.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    13 3
    بازم شریعتمداری !!!!!!! مثل اینکه بیکاری و کار دیگه ای نداری چرا یکبار از اختلاس ها و رانت خوریهای مشتی از خدا بیخبر سخن نمی گویی
  • محمود سابق IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    8 5
    جدي ميگي اوه اوه !!!
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    15 3
    برادر ش اگه دنبال عدالت هستی یکبار هم که شده از این فتنه بیا بیرون از درد وفقر مردم و اختلاس و رانت خوری عد ه ای از خدا بی خبر بگو مشگلات ما اینها ست نه سرگرم کردن مردم به مسله نما ها و منحرف کردن ذهن مردم از سو استفاده های مالی میلیاردی
  • بنده خدا A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 42
    دمت گرم حاج حسین جون . تو در مبارزه با خط نفاق تنها نیستی . ما از این وطن فروشا زیاد داریم
  • سحر EU ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    15 4
    چی میگه این کیهان؟!!!!! عجب استدلال هایی..... برای خودش میبره و می دوزه!!!!!!! برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه....
  • محمد EU ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    15 2
    آقای شریعتمداری ظاهرا دچار آلزایمر شدند که فراموش کردن به خاطر ترس از شکست خواسته بودند از اصول گراها اتلاف کنند که اگر هم می کردند به رای اعتلاف اصلاح طلب ها نمیرسید!!!
  • شهرام A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    17 5
    خدایی امروز اعصابم خورد بود اینو خوندم خیلی خندیدم کیهان مچکریم جوکی تو
  • بصیر IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    6 26
    کوگوش شنوا
  • بی نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    12 2
    به امید روزی که خداوند خوبها و بدها رو هویدا کنه
  • سید،محمد A1 ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    12 1
    بعضیا واقعاً حالشون خوب نیست اوصلگراها فقط دوتا مرد دارن علی مطهری و علی لاریجانی
  • زاهدی EU ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    12 1
    عملکرد گذشته روزنامه کیهان نشان داده است که روزنامه کیهان ارزش خواندن ندارد . وقت آدم تلف میشود .
    • عرفان A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
      6 0
      دقیقا