دلار که روز شنبه با 3 تومان کاهش به قیمت 3 هزار و 470 تومان رسیده بود، در روز یکشنبه با قیمتی بیشتر به فروش رفت و بر اساس آن 3478 تومان قیمت هر دلار اعلام شد.

در  دومین روز هفته، قیمت دلار همچنان در محدوده 3 هزار و 470 تومانی قرار گرفت و از آن خارج نشد تا بر اساس آن هر دلار آمریکا در جریان معاملات روز یکشنه 3478 تومان به فروش برسد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  دلار که روز شنبه در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که بسیاری گمانه زنی کرده بودند شروع هفته با افزایش این ارز معتبر جهانی همراه خواهد بود. دلیل آنان نیز بر این استدلال استوار بود «افزایش خرید ارز در ابتدای ماه» و «خروج دلار از بازار داخلی به‌دلیل بالا بودن ارزش یورو» شرایط را برای بازار ارز صعودی خواهد کرد. گمانه زنی ای که درست از آب در نیامد و در روز شنبه روند قیمت دلار کاهش بود به طوریکه قیمت آن سه تومان کاهش پیدا کرد.

دلار که روز شنبه با 3 تومان کاهش به قیمت 3 هزار و 470 تومان رسیده بود در روز یکشنبه با قیمتی بیشتر به فروش رفت و بر اساس آن 3478 تومان قیمت هر دلار اعلام شد. 

در ادامه جدول آخرین تحولات قیمت ارز در جریان معاملات روز یکشنبه آمده است:  

 از سوی دیگر در جریان معاملات سکه و طلا قیمت سکه تمام طرح جدید 2000 تومان افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته ثبت کرد و  یک میلیون و 21 هزار تومان فروخته شد. نیم سکه نیز 543 هزار تومان و ربع سکه با هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته 289 هزار تومان عرضه شد. 

در ادامه جدول آخرین تحولات بازار سکه در جریان معاملات روز یکشنبه آمده است:

برای آگاهی از تحولات لحظه ای ارز و سکه ایــــــــــــــــــــــــــــــــنجا را کلیک کنید. 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =