در اغلب کشورهای اروپایی،قاره آمریکا و بعضی از کشورهای آسیایی روز 27 نوامبر حراجی های بزرگی برگزار می شود که به جمعه سیاه معروف است.

به بزرگترین حراجی در سال موسوم به block friday نزدیک شده ایم. مسیحی ها در کشورهای اروپایی و آمریکا روز  بعد از شکرگزاری یعنی جمعه را روز جمعه سیاه می شناسند. اینجا را ببینید.

مزدا خودرو سی ایکس-۹ که ۲۰۰۶ تولید می کرد را به روز رسانی کرد و نسل دوم این خودرو را در نمایشگاه لس انجلس نشان داد. اینجا را ببینید

سیاست

روزنامه ایران در یادداشتی به قلم صادق جنن صفت(اقتصاددان) نوشت:منتقدان دولت یازدهم از روزی که دولت به سرکارآمد تا امروز لحظه‌ای دست از انتقادهای سرسختانه و بعضاً غیر کارشناسانه و غیر منصفانه برنداشتند و مدام بر طبل ناکارآمد نشان دادن دولت می‌کوبند. اینجا را ببینید

تصویر زیر آخرین عکسی است که امروز در صفحه اینستاگرام سردار قاسم سلیمانی منتشر شده است. این تصویر مربوط به روز گذشته است و سردار سلیمانی را در منطقه البارحه سوریه در جبهه های نبرد علیه داعش نشان می دهد. اینجا را ببینید

فرهنگ

بازیگر سریال «شهرزاد» نسبت به سانسور ناشیانه عکسش واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

4 روزنامه ای که این روزها بیشترین بداخلاقی ها و خبرسازی ها را علیه دولت یازدهم دارند، در دولت احمدی نژاد یک چهارم یارانه کل نشریات کشور را از آن خود کرده بودند. اینجا را ببینید.

جامعه

 انتشار کافه خبر با موضوع افزایش طلاق بین دهه هفتادی ها واکنش های زیادی را در پی داشت. اینجا را ببینید.

 دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر پیش از ظهرامروز در سرویس بهداشتی خوابگاه به زندگی خود پایان داد. پلیس تحقیقات گسترده ای را برای مشخص شدن علت ماجرا آغاز کرده است. اینجا را ببینید.

بین الملل

شبکه خبری RBK در روسیه اعلام کرد، یک خلبان جنگنده این کشور که در سوریه هدف شلیک ترکیه قرار گرفته و سقوط کرده بود، زنده پیدا شد و به پایگاه حمیمیم روسیه در سوریه انتقال یافت. اینجا را ببینید.

و قتی روسیه با گروه های تروریستی در عراق و سوریه مبارزه می کند، ترکیه در حال جنگ با روسیه است. اینجا را ببینید.

ورزش

 علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کادر فنی تیم ملی امید را ممنوع المصاحبه کرد.  اینجا را ببینید.

برانکو ایوانکویج ابراز امیدواری کرده است تا مشکلات مالی بازیکنان تیمش حل شود. البته آنهایی که پول می خواهند! اینجا را ببینید.

دانش

تشخیص سرطان در مناطق دورافتاده همیشه یک مشکل بزرگ بوده است. به گزارش ایسنا،پژوهشگران انگلیسی حالا آزمایشگاه کوچکی در حد یک کیف دستی ساخته‌اند که می‌تواند با استفاده از خون افراد، سرطان را با دقت بالا تشخیص دهد. اینجا را ببینید.

چندین دانشگاه جهان به صورت همزمان در حال کار روی طرحی هستند که هدف آن امکان ارتباط برقرار کردن یا به قول معروف حرف زدن خودروها با یکدیگر است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

شیائومی تبلت تمام فلزی خود را بنام Mi Pad 2 مجهز به تراشه اینتل و ویندوز 10 رونمایی کرد. اینجا را ببینید.

مایکروسافت باهدف قراردادن بازار«ارزان خر»ها، جدیدترین گوشی با برند نوکیا را با نمایشگر 2.8 اینچی راهی بازار کرد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

حضور متفاوت رییس جمهور روسیه در تهران، پیام مهمی در خصوص روابط راهبردی ایران و روسیه به دنیا داشت.اینجا را ببینید.

چیزی که داعشی‌ها همیشه جا می‌گذارند. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

 سامان مقدم کارگردان فیلم کمدی «نهنگ عنبر» به تازگی تصویری را در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی قرار داده که گویا تست گریمی بوده که از سال‌های جوانی محمود احمدی‌نژاد زده شده است. اینجا را ببینید.

نوشته تهدیدآمیز داعش در یکی از دانشگاه‌های دولتی آمریکا موجب رعب و وحشت دانشجویان شد. اینجا را ببینید.  

پربحث ترین خبرها

رئیس جمهوری روسیه در دیدار با عبدالله دوم پادشاه اردن از اقدام ترکیه در سرنگون کردن جنگده این کشور با عنوان جنایت نام برد.اینجا را ببینید

بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تصمیم به کاهش نرخ سود بانکی دارند،اما کارشناسان می گویند نباید دستوری نرخ سود سپرده های بانکی را کم کرد. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

وانت نیسان آبی که از گذشته های دور همچنان در حال تولید در ایران است و نیسانی که هم اکنون در دنیا تولید می شود.اینجا را ببینید.

نیلوفر اردلان که به دلیل مخالفت همسرش از سفر به مالزی بازماند این بار تیم ملی فوتسال بانوان را در سفر به گواتمالا همراهی کرد.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =