رئیس جمهور سابق کشورمان غیر از بوتاکس اعمال دیگر زیبایی هم روی صورتش انجام داده بود.

هفته نامه تماشاگران این سخن را به نقل از یکی از اعضای تیم پزشکی محمود احمدی‌نژاد آورده و سپس سابقه‌ای از خبرهایی که درباره عمل‌های زیبایی احمدی‌نژاد نقل شده است. اینجا را ببینید.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با رهبر انقلاب دیدار کرد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

جرهای مربعی شکل که این‌بار جنسش نه از گل و خاک بلکه از کاغذ است سرنوشت محتوم پول‌ها و چک پول‌هایی است که هفت سال از عمرشان را دست به دست و کیف به کیف چرخیده‌اند. اینجا را ببینید.

ولادمیر پوتین ساعتی پیش به همراه مرسدس بنز مدل "اس - 600 گارد" که از آن به عنوان امن‌ترین ماشین بر روی کره زمین یاد می‌شود و هم‌چنین کیف هسته‌ای روسیه برای حضور در نشست کشورهای صادرکننده گاز وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد. اینجا را ببینید.

فرهنگ

چند روز پیش خبر حضور شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران در دادگاه انعکاس گسترده‌ای به خصوص در شبکه‌های اجتماعی داشت. اینجا را ببینید.

نشست خبری عوامل سریال شهرزاد با خبرنگاران رسانه‌ها به حاشیه کشیده شد.  اینجا را ببینید.

جامعه

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: خودکشی یک مسافر موجب اختلال شدید و تعطیلی ایستگاه های شهید باقری و تهرانپارس در ساعت 13:30 امروز بوده است. اینجا را ببینید.

چهاردهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم ردیف اول پرونده فساد نفتی دقایقی پیش در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی انجام شد. اینجا را ببینید.

بین الملل

مدیر کل پیشین خاورمیانه وزارت خارجه در گفتگو با خبرآنلاین دیپلماسی منطقه ای جمهوری اسلامی ایران را مورد تحلیل قرار داد.اینجا را ببینید. 

پوتین ساعتی پیش به همراه مرسدس بنز مدل "اس - 600 گارد" که از آن به عنوان امن‌ترین ماشین بر روی کره زمین یاد می‌شود برای حضور در نشست کشورهای صادرکننده گاز وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.اینجا را ببینید.

ورزش

مدافع راست پرسپولیس دلیل ناراحتی اش از مهدی طارمی را اعلام کرد. اینجا را ببینید.

انتشار یک مصاحبه از قول ترابیان سرپرست سابق تیم ملی باعث شد تا کارلوس کروش با او تماس بگیرد. اینجا را ببینید.

دانش

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز به همراه مرسدس بنز مدل «اس - 600 گارد» برای حضور در نشست کشورهای صادرکننده گاز به تهران آمد. این خودرو را در حرکت و تست امنیت در مقابل تیراندازی و انفجار ببینید.اینجا را ببینید. 

ناسا تصویری نمای نزدیک فوبوس بزرگ‌ترین و نزدیک‌ترین قمر سیاره مریخ را به عنوان عکس روز خود برگزیده است.اینجا را ببینید. 

فناوری اطلاعات

مایکروسافت در طول حیات خود،محصولات موفق زیادی مانند ویندوز، آفیس، ایکس باکس و ...راهی بازار آی تی کرده است. بااین‌وجود، برخی پروژه‌ها و محصولات خود را به دلیل ناتوانی در مدیریت صحیح نابود کرده است. اینجا را ببینید.

آنچه می‌بینید اولین گل سایبورگی جهان است که توسط مهندسان سوئدی دانشگاه لینکوپینگ ابداع‌شده است. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

در حاشیه حمله حنیف عمران‌زاده با نیزه تمرین به ماساژور استقلال در حین تمرین را اینجا ببینید.

تهرانی‌ها روزی 3 برابر استادیوم آزادی زباله تولید می‌کنند! اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

تصویری می‌بینید از پژو ۳۰۱ که قرار است از سال آینده در ایران تولید شود.اینجا را ببینید.

مجریانی که روی آنتن صداوسیما به شهرت می‌رسند و به چهره تبدیل می‌شوند ولی حرکات و رفتارشان خارج از قاب تلویزیون هم برای صداوسیما و هم خودشان دردسرآفرین است.اینجا را ببینید. 

پربحث ترین خبرها

سردار حمید صدرالسادات، رییس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا مهمان کافه خبر خواهد بود.اینجا را ببینید.

محمد مایلی کهن بار دیگر به کارلوس کروش و آنهایی که کارش را می پسندند تاخت و این بار هم تاکید کرد پول خرج این مربی کردن به باد دادن سرمایه های ملی و حق بچه های جنگ و جانبازان است. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبر

رئیس جمهور سابق کشورمان غیر از بوتاکس اعمال دیگر زیبایی هم روی صورتش انجام داده بود.اینجا را ببینید.

هفته‌نامه «یالثارات الحسین» (ارگان انصار حزب الله)نوشت: «حسن روحانی نخستین رئیس جمهوری یک دوره‌ای تاریخ جمهوری اسلامی خواهد بود.» به نوشته این نشریه، «روحانی اگر تا سال ۹۶ بتواند بر اریکه قدرت بماند، هنر کرده است.»  اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =