پشیمانی یک ستاره از بازیگری / کاش نوازنده پیانو می‌شدم

بازیگر کهنه‌کار سینمای هالیوود از وضعیت بد این روز‌های دنیای سینما و آرزوهای خود سخن می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داستین هافمن بازیگر افسانه‌ای سینمای هالیوود وضعیت حال حاضر سینما و فیلم‌سازی را بدترین وضعیت در دوران زندگی خود دانست. هافمن که تا کنون 2 بار برنده جایزه اسکار شده، نگاه اقتصادی به سینما را سبب‌ساز افول کیفیت فیلم‌ها دانست. ستاره 77 ساله سینما گفت :«به گمان من تلویزیون در بهترین وضعیت و سینما در بدترین وضعیتی است که من در طول 50 سال فعالیت خود در این حرفه دیده‌ام.»

این بازیگر با اظهار تاسف از استفاده نادرست از تکنولوژی‌های مدرن فیلم‌برداری، این تکنولوژی‌ها را ابزاری دانست که می‌توان توسط آنها به کارگردان فشار آورد تا فیلم‌برداری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برساند. هافمن با اشاره به اینکه این روزها با بودجه کم نمی‌توان انتظار کار خوب داشت، گفت :« فیلم خوبی مانند «فارغ‌التحصیل/the graduate» را در نظر بگیرید. این اثر سینمایی، فیلم‌نامه فوق‌العاده‌ای داشت که برای نوشتنش سه سال زمان صرف شده بود، و یک کارگردان ماهر با بازیگرانی توانا در این پروژه سینمایی همکاری می‌کردند. با اینکه این فیلم یک پروژه کوچک بود، که در یک چهاردیواری با بازیگران فیلم خلاصه می‌شد، اما 100 روز زمان برای فیلم‌برداری کار لازم بود.»

هافمن در پاسخ به سوالی در مورد برنامه آینده خود در زمینه کارگردانی گفت :«من از هر موقعیتی که برای این کار وجود داشته باشد، استقبال می‌کنم. هرچند امروزه خوب یا بد بودن عملکرد شما مسئله مهمی نیست، بلکه مسئله مهم درساخت یک فیلم میزان فروش آن است.»

هافمن با بیان اینکه نوازندگی پیانو را بیشتر از هر کاری در دنیا دوست دارد، گفت :«متاسفانه آنقدر خوب پیانو نمی‌زنم، که سینما را رهاکرده و مخارج زندگیم را از راه نوازندگی تامین کنم.» او در ادامه گفت، از اینکه به جای بازیگری سراغ نوازندگی نرفته، و یک پیانیست حرفه‌ای نشده، بسیار پشیمان است.

منبع : گاردین / 6 جولای
57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    6 36
    زیاد هم افسانه ای نیست....
    • sam A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
      19 0
      فقط مرد بارانیش برای افسانه ای شدن کافیه
  • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    12 0
    فیلمای جدید خیلی چرت شده. همه افکتهای کامپیوتری و تقریبا انیمیشن هستن. که این امکانات باعث شده سازندگان نتونن خودشون رو کنترل کنن و فیلم پر میشه از صحنه تکراری و عظیم و عجیب غریب اکشن. که هر روز عادی تر میشن. برای جبران مثل اعتیاد هی دوزشو میبرن بالا. همینها باعث توجه خیلی کمی به داستان و شخصیت پردازی شده. فیلمهای اکشن قدیم وسترن هایی مثل خوب، بد زشت بودن. ولی الان چی؟ یک ماه که گذشت فیلم فروسسو کرد همه یادشون میره فیلمو
  • شانلی IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    20 0
    مرد بارانی،دیک تریسی، هوک، قهرمان، شیوع، خوابگردها، شهر دیوانه، بوفالوی آمریکایی، سرگذشت ژاندارک و ... البته "کرامر علیه کرامر"
  • حسن A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    0 0
    البته کابوی نیمه شب هم از قلم افتاده