ایسنا نوشت:

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ریزش کوه در محدوده پل زردبند جاده فشم از حدود 2 ساعت پیش خبر داد و گفت: ریزش کوه گسترده بوده و منجر به انسداد جاده شده است.

سردار تیمور حسینی در این باره گفت: حدود دو ساعت پیش یعنی حوالی ساعت 8 صبح ریزش کوه در 5 کیلومتری پل زردبند در جاده فشم سبب انسداد کامل این مسیر شد.

وی با بیان این‌که برابر اعلام مسئولان محلی و عوامل راه و شهرسازی حجم ریزش بالا بوده است، اظهار کرد: بنا براین پیش بینی می‌شود که حداقل تا ساعت 18 یا 19 امروز عملیات بازگشایی به طول بیانجامد.

وی با بیان این‌که در این محور هیچ‌گونه مسیر جایگزینی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بنابراین رانندگان می‌بایست احتیاط کرده و با توجه به شرایط پیش آمده از رفتن به این محدوده خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اضافه کرد: در همین راستا از برخی از محورهای شمال شرق پایتخت و محدوده لواسان محدودیت‌هایی را برای تردد به این قسمت در نظر گرفته‌ایم و حجم تردد نیز بالاست.

به گفته حسینی، پیش‌بینی می‌شود با توجه به حادثه پیش ‌آمده ترافیک سنگینی نیز در این منطقه به هنگام بازگشت ایجاد شود که لازم است رانندگان همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =