نماینده قوچان: اصلاح طلبان و حامیان دولت در انتخابات مجلس بعدی لیست مشترک می دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است که در انتخابات آینده مجلس نیز دو جریان اصلی اصولگرا و اصلاح طلب با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

هادی شوشتری، نماینده مردم قوچان در خانه ملت در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سئوال که رقیب اصلی جناح اصولگرا در انتخابات آتی مجلس را چه جریانی می دانید؟ خاطرنشان کرد: دو جریان سیاسی عمده و اصلی در کشور وجود دارد که اصولگرایان و اصلاح طلبان هستند که اگر فضا فراهم باشد، در انتخابات آینده نیز با یکدیگر به رقابت می پردازند، حال اینکه کدام یک از این دو جریان بتوانند اکثریت مجلس دهم را به دست بیاورند، موضوعی است که پس از اعلام نتیجه انتخابات مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری گذشته در سال 92 که منجر به پیروزی دولت تدبیر و امید شد، شاهد رقابت کلی اصولگرایان و اصلاح طلبان بودیم، خاطرنشان کرد: هر چند که در جناح اصولگرا شاهد تعدد نامزد بودیم اما رقابت کلی میان دو گفتمان اصولگرایی و اصلاح طلبی بود که در نهایت نیز گفتمان اصلاح طلبی با شعار اعتدال توانست یه پیروزی برسد.
این عضو فراکسیون رهروان ولایت همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا حامیان دولت یازدهم با فهرستی جدا در انتخابات آینده حضور خواهند یافت و شاهد جریان سومی در این انتخابات خواهیم بود؟ تصریح کرد: گفتمان اعتدال هم پوشانی بسیاری با گفتمان اصلاحات دارد و همان طور که در کنگره اخیر حزب مردمسالاری از سوی دکتر عارف مطرح شد، اصلاح طلبان با یک لیست سراسری در انتخابات آینده شرکت خواهند کرد که به نظر می رسد این لیست حامیان دولت را نیز در بر خواهد گرفت.
شوشتری در خصوص اینکه چه تحلیلی از حضور احتمالی جریان احمدی نژاد و حامیانش در انتخابات آینده دارید، گفت: اطلاع زیادی از این جریان ندارم اما احمدی نژاد نیز از گذشته جزئی از جریان اصولگرا بوده و در این جناح تعریف می شود و باید دید اصولگرایان چه تصمیمی درباره وی و تیمش می گیرند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    57 4
    دکتر عارف به نفع دولت فعلی در انتخابات کشید کنار پس ریاست مجلس بعدی حق مسلم ایشون و بیشتر کرسی های مجلس هم زیبنده اصلاح طلبان واقعیست زنده باد اصلاحات