مهر نوشت:

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه سامانه 111 پل ارتباطی مردم با رئیس جمهور در طی سفر به استان است، گفت: تا روز گذشته بیش از 550 تماس با این سامانه ثبت شده است.

علی‌اکبر اکبری راد با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان گفت: به منظور ارتباط بهتر و آسانتر مردم با رئیس جمهور و بیان خواسته ها و مطالبات مردمی، سامانه 111 در استانداری خراسان جنوبی راه اندازی شده است.

او، سامانه سامد را پل ارتباطی بین مردم و ریاست جمهوری در طول سفر به استان عنوان کرد و گفت: این سامانه آسانترین، مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه برای ثبت درخواست‌های مردمی و برقراری ارتباط با رئیس جمهور است که مردم به جای نوشتن نامه می توانند از آن استفاده کنند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه این سامانه در تمامی طول سال نیز آماده دریافت مطالبات مردمی است، گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت ظرفیت این سامانه از 10 کاربر به 200 سیستم رایانه ای افزایش یافته است.

اکبری راد گفت: همچنین در حال حاضر 600 کاربر در حال آموزش هستند تا مطالبات و درخواست های مردمی را طی چهار شییفت کاری دریافت کنند و تمامی مردم به صورت 24 ساعته و از طریق تلفن ثابت و همراه می توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

او با اشاره به اینکه روز به روز ارتباط مردم با این سامانه در حال افزایش است، عنوان کرد: روز 29 دی ماه تعداد 194 تماس با 412 دقیقه مکالمه با این سامانه برقرار شد که این میزان در روز گذشته به 358 تماس با 670 دقیقه مکالمه رسیده است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه همشهریان عزیز هنگام برقراری این تماس باید کد ملی و شماره تماس خود را اعلام کنند، گفت: بعد از دریافت مالطبات مردم کد رهیگیری به آن ها داده می شوند که همشهریان می توانند بعد از 20 روز طی تماس مجدد با این سامانه جواب خود را از طریق کارشناسان پیگیری کنند.

اکبری راد ادامه داد: همچنین نمایندگانی از دولت، رئيس جمهور و دستگاه هاي اجرايي در سامانه مرکز، حضور دارند و به صورت موردی بعضی از موارد حاد را به صورت آنلاين بررسي مي کنند و به آنچه که در طول سفر، قابل پاسخگويي باشد جواب داده مي شود اما مواردي که به زمان بيشتري نياز دارد از طریق کد پیگری بررسی خواهد شد.

او با تأکید بر اینکه مردم استان می توانند به جای نامه‌دادن با شماره تلفن 111 بدون شماره‌گیری پیش‌شماره با دولت تماس برقرار کنند، یادآور شد: اما اگر کسانی نیز تمایل داشتند درخواست های خود را از طریق نامه به رئیس جمهور منتقل کنند تمهیدات لازم برای جمع‌آوری نامه‌های احتمالی مردم استان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی در ارتباط با امکان ملاقات حضوری و موردی مردم با رئیس جمهور و نمایندگان دولت نیز گفت: امکان ملاقات حضوری و موردی مردم در طی سفر هیئت دولت به استان وجود ندارد و مردم می توانند مشکلات خود را از طریق سامانه 111 یا نامه به رئیس جمهور انتقال دهند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =