ایرنا نوشت:

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد از دستگیری فرد شیادی که به بهانه های طلسم، جادو و احضار روح اقدام به فریب افراد ساده لوح می کرد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا رضایی گفت: پلیس امنیت عمومی استان یزد با انجام یک کار اطلاعاتی فردی شیاد و رمالی را که با فریب افراد ساده لوح به بهانه های احضار روح، جن گیری و هیپنوتیسم آنها را سرکیسه می کرد و از این طریق برای خود کسب درآمد کرده بود شناسایی و دستگیر کرد.

او گفت: این فرد که دارای مراجعه کنندگان زیادی از مناطق مختلف شهر یزد بود به اتهام کسب درآمد نامشروع، اختلاف افکنی در بین خانواده ها، ترویج خرافات، اغفال و انحراف دختران و پسرها به مقامات قضائی معرفی شد.
رضایی گفت: در بازرسی از محل کار این متهم یک دستگاه ریسیور ماهواره، چندین جلد کتاب های دعانویسی و جزوه های هیپنوتیسم و همچنین تعدادی از اجزاء حیوانات برای طلسم و جن گیری کشف شد.
رییس پلیس امنیت عمومی استان یزد یادآور شد: همشهریان این نکته را مد نظر داشته باشند که مراجعه به چنین افرادی برای رفع گرفتاری ها و مشکلات خانوادگی جز دردسر و گرفتاری های بعدی هیچ نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک نفر IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    69 2
    ...... پلیس امنیت عمومی استان یزد با انجام یک کار اطلاعاتی فردی شیاد و رمالی......... البته دست این عزیزان درد نکنه و خسته نباشند . اما مگر رییس موساد رو میخواستن دستگیر کنن. ... انجام یک کار اطلاعاتی
  • بی نام IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    33 2
    اینقدر که توی کار اطلاعاتی مهارت دارین کاش کسانی رو که توی اصفهان روی خانمهای عزیز هموطنمون اسید می پاشیدند رو میگرفتید . به گمونم به کار اطلاعاتی خیلی کمتری هم نیاز داشت.
  • بی نام A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    7 0
    مردم با این خرافات زندگی می کنند. با بازداشت یک نفر کار درست می شود. تا تقاضا نیاشد عرضه ای نیست. غربی ها هم به روح اعفقاد دارند.در آمریکا اگر در خانه ای کسی مرده باشد باید یه خریدار بگویند و معمولا این خانه ها خریدار خوبی ندارند چون مردم از روح می ترسند. اگر هم کسی مردن کسی را درخانه به خریدار اعلام نکند طبق قانون خریدار می تواند در دادگاه ادعای دادرسی کند.