ایران نوشت:

عامل جنایت آتشین بدون جسد در برابر پنج قاضی جنایی پایتخت پرده از جزئیات اقدام هولناکش برداشت.سوم تیرماه سال 88 مأموران پلیس در جریان گم‌شدن مردی 50 ساله به نام «احمد» قرار گرفتند و خیلی زود تیم ویژه‌ای برای رازگشایی این معما وارد عمل شدند.
مأموران در گام نخست از خانواده «احمد» پی بردند که آخرین بار وی در خیابان گرگان دیده شده است. در این مرحله مشخص شد «احمد» آخرین بار از یک تلفن همگانی با «ولی» تماس داشته و بعد از آن دیگر خبری از وی نشده است. بدین ترتیب مأموران به سراغ «ولی» 62 ساله رفته و خود را در برابر یک جنایت آتشین دیدند.

«ولی» گفت: خواهرزن «احمد» پولی به من داده بود و هر ماه سهم پولش را می‌دادم اما به خاطر شرایط اقتصادی قادر به پرداخت سود آن نبودم که «احمد» چندبار به در خانه‌ام آمد و به من اعتراض کرد.
وی ادامه داد: بخشی از سود پول را دادم اما «احمد» دست‌بردار نبود و زمانی که به دفترم آمد پس از دقایقی که با هم حرف زدیم شروع به ناسزاگویی کرد. من که از او عصبانی بودم با تبر تزئینی که روی دیوار بود ضربه‌ای به سرش زدم.
«ولی» ادامه داد: پس از قتل، جسد «احمد» را داخل خودروی نیسانم گذاشتم و آن را در اطراف جاده شمشک که محل نخاله‌های ساختمانی بود به آتش کشیدم.
  در دادگاه
ساعت 5/10 صبح دیروز یکم آذرماه سال جاری جلسه رسیدگی دوباره به پرونده این جنایت در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی باقری برگزار شد. ابتدا وکیل خانواده قربانی جنایت که همگی در خارج هستند خواستار قصاص قاتل موسفید شد و گفت: اگر بخشی از جسد «احمد» پیدا می‌شد تا موکلانم او را به خاک بسپارند احتمال بخشش بود ولی قاتل به جسد نیز رحم نکرده است.
سپس «ولی» پشت تریبون قرار گرفت و گفت: از 12 سال پیش انگیزه‌ای قوی برای قتل احمد داشتم، ابتدا قصد داشتم او را با شمشیر به قتل برسانم اما به خاطر بچه‌هایم که کوچک بودند پشیمان شدم و به خدا سپردمش تا اینکه ناسزاگویی‌های او در دفترم باعث شد تصمیم نهایی‌ام را بگیرم.
بنابر این گزارش، حکم مجازات این قاتل موسفید بزودی از سوی پنج قاضی عالیرتبه جنایی صادر خواهد شد.

 

 

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386593

برچسب‌ها