ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در آستانه نزدیک شدن به زمان برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران با اعلام فراخوان از فعالان و متخصصان این حوزه خواست تا در زمان برپایی این نمایشگاه حضور به هم رسانند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی اهم اقدامات صورت گرفته توسط این ستاد از جمله اهداف کلان، شبکه سازی توانمندی ها و فعالیت های صنعت هوایی شامل شبکه ملی آزمایشگاه هوایی و هوانوردی، شبکه هایپرمارکت هوایی، شبکه مگا پارک هوایی، شبکه علم، تکنولوژی و نوآوری جامعه هوایی را در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران با شعار «ساختاربخشی به زیرساخت ها» ارائه می کند.

بر همین اساس، به منظور آشنایی متخصصان و فعالان حوزه هوایی و هوانوردی کشور با اهم فعالیت های این ستاد به ویژه معرفی برند "آویکو" با اعلام فراخوان از مسئولان واحدهای تولیدی، تجاری و تحقیقاتی داخلی و شرکت های خارجی و فعالان و متخصصان این حوزه، از علاقه مندان دعوت می کند تا در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران در جزیره کیش حضور به هم رسانند.

برند آویکو که با شعار آوای یک ورود از سوی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طراحی و انتخاب شده است نام برند قطعه های ساخته شده صنعت هوایی و هوانوردی با حمایت این ستاد است. پس از رونمایی از این برند در نمایشگاه فوق تمامی قطعه های هوایی با ویژگی یاد شده در بازارهای داخلی و خارجی با این نام ارایه و صادرمی شوند.

بنابراین گزارش از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می توان به ارایه توانمندی های هوایی داخلی و خدمات هوایی کشور در حوزه های هوایی، جلب حمایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی و توجه به زیرساخت ها اشاره کرد.

همچنین توجه بیشتر به فرودگاه های کشور در ابعاد گسترش، نوسازی، به روزسازی و اقتصادی کردن آنها و توجه به قوانین به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان هوایی با توجه ویژه به رشد بخش خصوصی از دیگر اهداف برپایی هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران است.

درهفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران آخرین دستاوردها، تجهیزات و قطعات مختلف صنایع هوایی واحدهای تولیدی، تجاری و تحقیقاتی داخلی و شرکت های خارجی به نمایش گذاشته می شود.

معرفی اقدامات صورت گرفته به همت این ستاد از جمله اهداف کلان، شبکه سازی توانمندی ها و فعالیت های صنعت هوایی شامل شبکه ملی آزمایشگاه هوایی و هوانوردی، شبکه هایپرمارکت هوایی، شبکه مگا پارک هوایی، شبکه علم، تکنولوژی و نوآوری جامعه هوایی از دیگر اقدامات اجرایی این ستاد در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران است.

هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران که با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری سازمان صنایع هوایی از 27 تا 30 آبان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود، در این ایام از ساعت 10 تا 14 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

همچنین علاقه مندان به نمایش های هوایی می توانند در روزهای برگزاری این نمایشگاه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰به تماشای توانمندی های پروازی داخل و خارج کشور بنشینند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساسان IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    یکی از معروف ترین نمایشگاهای بین المللی در ایران همین نمایشگاههستش که سالانه گردشگران زیادی در این فصل از تور کیش نمایشگاه استقبال میکنند