مدیرعامل استقلال می‌گوید جلسه‌اش با تیموریان درباره فسخ قرارداد او با تیمش نبوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از ایسنا؛بهرام افشارزاده درباره حضور تیموریان در این باشگاه و اینکه آیا این بازیکن به دنبال جدایی از جمع آبی پوشان است گفت: در این جلسه به هیچ وجه درباره اینکه تیموریان پیشنهاد داخلی یا خارجی دارد صحبت نشد. کل صحبت ما درباره بحث مالیات سال گذشته این بازیکن و مطالبات او بود و در مجموع بحث مفیدی بود.

او درباره آخرین شرایط تیمش عنوان کرد: وضعیت تیم ما خوب است و بازیکنان در حال حاضر درحال تمرین هستند. ان‌شا‌ءالله با تلاش خودشان روز دوشنبه و جمعه موفق از زمین مسابقه خارج می‌شوند. امیدوارم در این دیدار یکی، دو مصدوم به تیم‌ اضافه شوند تا مشکلات تیم کمتر شود.

مدیرعامل استقلال درپاسخ به سوالی درباره حق پخش و اینکه ظاهرا او چندان با این وضعیت موافق نیست، بیان کرد: این کاری است که باید زودتر آغاز می‌شد. محروم کردن مردم ازدیدن بازی‌ها یک بی عدالتی است. این بحث‌ها باید همان ابتدای فصل شکل می‌گرفت و اگر قرار به پخش هم نبود، باید همان زمان اعلام می‌شد. الان بسیاری از باشگاه‌ها که با اسپانسرها قرارداد دارند متضرر شده‌اند و خیلی از منابع درآمدی به دلیل همین وضعیت دچار اختلال شده است. پیشرفت فوتبال و هر ورزش دیگری به پخش تلویزیونی است. من با یک مثال کوچک این مسئله را برایتان توضیح می‌دهم.

وی افزود: در همین بازی‌های پاراآسیایی اینچئون شک نکنید اگر صدا و سیما بازی‌ها را پخش می‌کرد، ما سوم می‌شدیم. ورزشکار وقتی می‌دانست که در ایران میلیون‌ها نفر درحال تماشای او هستند مطمئنا با انرژی بیشتری کار می‌کرد. اگر اعتقاد داریم صدا و سیما یک دانشگاه است، باید به این مسائل توجه کنیم. از پخش تلویزیونی هم صدا و سیما نفع می‌برد و هم فدراسیون. پس باید عاقلانه سیاست گذاری کنیم و در اجرا موفق باشیم.

افشارزاده در پاسخ به سوالی درباره ممنوعیت ورود اصحاب رسانه به تمرینات تیمش تصریح کرد: ما در سایت رسمی باشگاه این مسئله را اعلام کرده بودیم. وقتی ما از یک مربی نتیجه می‌خواهیم، باید به او حق دهیم برای ایجاد آرامش در تیمش تصمیماتی بگیرد. حتما آقای قلعه‌نویی احساس کرده که لازم است تمرین پشت درهای بسته باشد و باید به او احترام بگذاریم چراکه حقی در این میان دارند و متوجه حساسیت‌ها هستند.

مدیرعامل استقلال در پایان و درپاسخ به سوالی درباره تعهدات اسپانسر استقلال و اینکه چقدر این مسئله عملی شده است، گفت: اسپانسر باشگاه مرتب کارش را می‌کند و جلسات خوبی با آنها داریم. هیچ مشکلی با آنها نداریم و اوضاع بسیار مطلوب پیش می رود.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =