دروازه بان استقلال با تشریح شرایطش می گوید با حضور هواداران در استادیوم، او با روحیه بیشتری درون دروازه می ایستد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن فروزان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد:
شرایط جسمانی ات چطور است؟
از روزی که قرار داد خودم را ثبت کردم تا به امروز سیر صعودی داشتم و هر روز از روز گذشته بهتر می شوم و شرایط بدنی بهتری پیدا می کنم. تمرینات خوب آقای بوستانی و تمرینات اختصاصی خودم طی 3 ماه گذشته کمک کرده تا بتوانم این روند صعودی را حفظ کنم. روزی که به استقلال آمدم می دانستم به کجا آمده ام و برای اینکه بتوانم شرایط خوبی داشته باشم در این مدت تمرینات اختصاصی خودم را در نوبت صبح جداگانه پیگیری می کنم تا علاوه بر تمرینات تیمی با دو نوبت تمرین روزانه در اوج آمادگی قرار بگیرم.
از حضور در استقلال راضی هستی؟
روزی که به استقلال آمدم می دانستم در چه باشگاهی پا می گذارم. استقلال خانواده ی بزرگی است و همه جای دنیا ایرانی ها اخبار این تیم را پیگری می کنند. خیلی خوشحالم که امیر قلعه نویی این فرصت را به من داد تا به تیم محبوب خودم بیام و خوشحالم که الان شرایط خوبی در تیم دارم.
بین هواداران هم محبوبیت زیادی داری.
هواداران استقلال در این مدت بی نهایت به من لطف داشتند و همیشه و همه جا از من حمایت کردند و مهم ترین دلیل آن این است که می دانند کسی درون دروازه استقلال ایستاده است که هم خون خودشان است و از جنس هواداران استقلال است. من یک استقلالی 10 آتیشه هستم و از زمان کودکی این باشگاه و تیم را دوست داشتم. خیلی خوشحالم که امروز این جایگاه را دارم و عشق هواداران و عضوی از خانواده ی استقلال بودن با ارزش ترین چیزی است که در زندگی خودم دارم.
نظرت در مورد هواداران استقلال چیست؟
من در سالهای قبل هر زمان به تهران می آمدم ورزشگاه پر بود و هواداران استقلال شرایط سختی را برای حریفان ایجاد می کردند. خیلی دوست دارم هر بازی حداقل 60 - 70 هزار هوادار در ورزشگاه حاضر باشد. محسن فروزان با امدن هواداران به ورزشگاه خیلی سرحال تر می شود و با روحیه بهتری درون دروازه قرار می گیرد. ای کاش برای هواداران ما که از دسته ای از آنها از قشر پایین هستن جانشینی برای بلیط الکترونیکی تهیه کنند. البته هواداران از قیمت بلیط ها هم مقداری دلخوری دارند. متاسفانه الان شرایط خیلی خوبی ندارند مردم و پرداخت این قیمت بلیط شاید خیلی سخت باشد.
می خواهی از استقلال به تیم ملی برسی؟
من همواره دو هدف داشتم. اولین هدف من پوشیدن پیراهن استقلال و ارائه نمایشهای خوب و تماشاگر پسند است و دومین هدف من رسیدن به پیراهن تیم ملی هست. من پیراهن شماره یک تیم ملی را می خواهم و در راه رسیدن به این پیراهن از رقابت با هیچکس نمی ترسم زیرا به توانایی های خودم ایمان دارم و می خواهم در ترکیب تیم ملی حاضر شوم.
شرایط استقلال چطور است؟
پنج شنبه یک بازی سخت با تیم خوب و جوان نفت داریم. مطمئنم این تیم در شهر خودش حریف بسیار سختی برای همه ی تیمها است و هیچ تیمی در مسجد سلیمان دیدار آسانی نخواهد داشت. ما 3 امتیاز این بازی را می خواهیم زیرا استقلال این فصل تنها به قهرمانی فکر می کند و تیمهای دیگر باید به فکر عناوین دیگر باشند. البته تا آخر فصل اتفاقات زیادی می افتد و اما مجموعه استقلال امسال برای قهرمانی به مسابقات وارد شده است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =