تسنیم نوشت:

فیلمی که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده شهرک‌نشین‌های اسرائیلی را در حالی نشان می‌دهد که با سر دادن آواز کشتار کودکان در غزه را جشن گرفته‌اند.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه تایمز اسرائیلفیلمی از شهرک‌نشین‌های اسرائیلی منتشر کرده که با سردادن شعارهایی مانند «فردا مدرسه‌ای در کار نیست؛ کودکی در غزه باقی نمانده» کشتار کودکان در غزه را جشن گرفته‌اند.

سرودی که شهرک‌نشین‌ها به زبان عبری در حال خواندن آن هستند در ادامه به عباراتی می‌رسد که ترجمه آن چنین است: «من از تمام عربها متنفرم» و «غزه یک گورستان است.»
شهرک‌نشین‌ها در این تظاهرات همچنین خواستار آن شده‌اند که شهروندی عرب‌های اسرائیل لغو شود.
به نوشته روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، این تظاهرات روز شنبه در «میدان رابین» در تل‌آویو انجام شده است و صدها نفر در آن شرکت کرده‌اند. برخی از افراد شرکت‌کننده در این تظاهرات از دیگران می‌خواهند خواندن این سرود را متوقف کنند، اما توجهی به پیشنهاد آنها نمی‌شود.
تظاهرات‌کنندگان احمد تیبی و حنین زعبی، نماینده‌های عرب پارلمان اسرائیل را هم تهدید کرده‌اند: «احد تیبی، این را بدان، بچه بعدی که کشته می‌شود، کودک توست.». آنها همچنین شعار می‌دهند: «این کشور یهودی است؛ از تو متنفریم حنین زعبی!»
جنگنده‌های رژیم اسرائیل از 17 تیر (8 ژوئیه) نقاط بیشماری از نوار غزه را بمباران و خانه‌ها را تخریب و خانواده‌های فلسطینی زیادی را زیر آوارها مدفون کرده‌اند. همچنین، تانک‌های رژیم اسرائیل 26 تیر (17 ژوئیه) حملات زمینی به نوار غزه را آغاز کردند.
به گفته منابع بهداشتی و بیمارستانی فلسطین در این حملات تاکنون بیش از 1200 نفر کشته و بیش از 6 هزار و 200 نفر از آنان نیز مجروح شده‌اند. آمارهای سازمان ملل حاکی است بیش از دو سوم افراد کشته شده غیرنظامی هستند که عده زیادی از آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.
رژیم صهیونیستی در خلال 23 روز که از تهاجم به نوار غزه می‌گذرد بارها به بیمارستان‌ها، مدارس و پارکهای محل بازی کودکان حمله کرده است. تانک‌های ارتش اسرائیل عصر روز پنجشنبه هفته گذشته یک مدرسه در بیت حانون را که تعداد زیادی از فلسطینیان از جمله کودکان و افراد آسیب پذیر به آن پناهنده شده بودند هدف قرار دادند. در این حمله دست‌کم 16 نفر کشته شدند. این مدرسه تحت نظر سازمان ملل اداره می‌شد.
رژیم اسرائیل همچنین از ژوئن 2007 میلادی، نوار غزه را تحت محاصره زمینی، هوایی و دریایی قرار داده و از ارسال هرگونه کمک بشردوستانه به این منطقه فقیرنشین فلسطین جلوگیری می‌کند.
محاصره تحمیلی اسرائیل بر غزه حدود یک میلیون و هشتصد هزار ساکن این منطقه را از دسترسی به حقوق اولیه‌ای چون حق آزادی تردد، حق اشتغال و برخورداری از بهداشت و آموزش محروم کرده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    10 2
    از این همه توحش و افکار پلید باید بدون شک تنفر و انزجار خودمان را اعلام کنیم .لعنت ابدی بر افراط و وحشیگری در هر لباس و هر مکان .
  • بی نام RS ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    8 3
    واقعا صهیونیسمها آدمهای عقده ای هستن.باید نژاد همشون از بین بره.وقتی این وقایع رو میبینیم تازه متوجه میشیم که چرا هیتلر اینها رو نمیکشت و زنده زنده میسوزوند.همشون باید نابود بشن و از بین برن.مرگ بر اسراییل
  • علی A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    7 2
    ماهم از شما متنفریم ولی آرزوی مرگ نمیکردیم مرگ برای شما کمترین شکنجه است بگذار خود تاریخ بلائی به سرتان میاورزد که نفهمید مرگ بر اسرائیل
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    8 2
    نابود شدن شما جنایتکاران خیلی دور نیست
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    6 3
    اوج حرامزادگی و خباثت کشوری که همه در گرگ صفتی با هم هستند و همشون تشنه خون کشتار کودکان این چنین رژیمی لایق یک لحظه وجود برروی کره خاکی نیست این را تاریخ عاد و .......... نشان داده
  • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    9 2
    بی وجدانی تا کجا؟
  • arsalan IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    5 2
    ننگ بر اسراییل باد با این کشتار و جنایتهایی که راه انداخته...بالاخره دنیا داره اینا رو میشناسه
  • نرگس IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    6 2
    نفرت انگیزه،این طرز تفکر حیوانیه
  • سیدحسین IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    6 2
    تف به قبر پدرشون
  • بی نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    22 4
    هاري بيماري بديست، لاعلاج هم هست متاسفانه
  • حسین A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    12 6
    موشکهای حماس ومقاومت نوش جانتان انشالله نسل کثیفتان را منقرض نماید
  • نرگس IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    16 4
    تنفر برانگیزه..هارواژه کمیه سگ هم نوعشو با شادی نمی کشه
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    16 5
    به زودی با حامیانتان به زباله دان تاریخ خواهید پیوست
  • نرگس IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    اینهایی که منفی میدن هم انسان نیستن
  • پری IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    این اسراییلی ها از وقتی که دیدن آلمان قهرمان جام جهانی شده قاطی کردن به مردم غزه حمله کردن،بی جنبه ان دیگه