اسرائیل خانه عنکبوتی یا گنبد آهنین

فارغ از تعلق خاطر عاطفی نسبت به مردم مظلوم غزه که توسط صهیونیستها به خاک و خون کشیده می شوند،می توان در باره عاقبت این ظلم و جنایت اندیشه کرد. آیا رژیم جعلی صهیونیزم این وصله ناجور در منطقه با تامین امنیت خود در منطقه به حیات خود ادامه خواهد داد و یا در تحولات آن محو خواهد شد؟

اینکه اسرائیل از بین می رود یک آرزوی دور و یک شعار نیست. بلکه یک واقعیت و حقیقت عینی و نزدیک است. رژیم صهیونیستی جعلی است .امری روشن و بدیهی. نژادپرست است.واضح،صریح و روشن. ولذا از انجام ظلم و جنایت و ترور نه تنها دست نخواهد کشید بلکه به گسترش و شدت آن خواهد افزود و همین امر پرونده سیاهش را سیاهتر خواهد کرد.ازطرفی آمریکا و دول غربی که به دلیل ماهیت تمدنی و سیاسی و تحت نفوذ کمپانیهای سرمایه داری از این رژیم و اعمالش حمایت می کنند،درنزد افکار عمومی جهانیان که هرروز آگاه ترمی شوند موقعیت خود را از دست می دهند و چهره واقعی سلطه طلبانه و استثمارگرانه و منافقانه شان افشاء می شود. همچنین موقعیت انحصاری خود را دراقتصاد و پیشرفتهای علمی و صنعتی نیز به تدریج از دست می دهند.حنایشان برای ملتها رنگی نخواهد داشت. توطئه ها و دخالتهایشان در تشکیل حکومتهای وابسته سست و ناپایدار خواهد بود. نکته دیگر اینکه مسلمانان علیرغم گرفتار بودن به رفتار تفرقه افکنانه گروههای اقلیت افراطی درجهت اتحاد و دستیابی به هویت مستقل خوداحساس نیاز و در این جهت تلاش می کنند. به دلیل افراط صهیونیستها در جنایت، خواست عدالت خواهان جهان و مردم مسلمان در جهت مقابله با این رژیم در زمینه های نظامی،سیاسی و اقتصادی و فرهنگی تشدید خواهد شد. و لذا فلسطینیان به جای همکاری و زندگی مسالمت آمیزبا برخورداری از پشتوانه معنوی و مادی مسلمانان و جهانیان به ادامه مقاومت و مقابله روی خواهند آورد و به جهت دستیابی به فنون و تکنولوژیهای جدید روشهای مقابله خود را پیچیده ترو غیر قابل سرکوب خواهند کرد. وجود بیت المقدس و انرژی معنوی حاصل ازآن هرمسلمان را به عنوان یک سرباز در کنار فلسطینیان قرار خواهد داد. درحافظه تاریخی ملت فلسطین،مردم مسلمان و آزادگان جهان رژیم صهیونیستی مظهراعلای ظلم و جنایت و قاتل زنان و کودکان است. نه یک بار که در طول تاریخ تشکیلش. و این مطلب زدودنی نیست.چنانچه علیرغم برخوداری از انحصار رسانه ای و مظلوم نمایی و فریبکاری در سالهایی که بر عمرآن گذشت موفق نبودند. حقیقت را نمی توان به جادوی جادوگران پنهان کرد. ضمن اینکه این رژیم نه تنها درمسیر صلح و سازش قرار ندارد بلکه به جنایاتش افزون می کند. خواست حداکثری این رژیم یهودی سازی کامل سرزمین فلسطین است و گرفتن سرزمینهای بیشتر تا آنجا که بتواند. این اعمال از ذات این رژیم سر چشمه می گیرد. ذاتی که بر ترور،کشتار و تجاوز استوار است.جز ازاین طریق نمی تواند به حیاتش ادامه دهد. تا هست کشتار و جنایت هست و لذا مبارزه و مقابله هم هست.گزینه های مختلف را می توان برای آینده این رژیم جعلی تصور کرد:1- برگزاری انتخابات بین همه ساکنان اصلی فلسطین که در این صورت این واقعیت و ماهیتش چیز دیگر خواهد شد.2- ادامه سرکوب و تجاوز که به دلیل توان مقابله فلسطینیان امنیت خود را از دست می دهد. لذا نه جاذبه خواهد داشت و نه آسایش و نه رونق اقتصادی. ضمن اینکه این ستمکاری نهایتی دارد. و در این مسیردر شدت ظلم خود گرفتار اضمحلال خواهد شد.( ظلم ماریست هرکه پروردش اژدهایی است و فرو بردش) 3 - تن دادن به ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی. تشکیل چنین کشوری برای اشغالگران در حکم تحقیر،تسلیم و اضمحلال تلقی خواهد شد. و این رژیم به جهت ذاتش و ترس از مطالبات بعدی صاحبان اصلی این سرزمین به آن تن نخواهد داد و تنها با این برگه بازی خواهد کرد تا زمان به دست آورد و اهدافش را پیش ببرد.
نهایت آن که سردمداران و کارگزاران این رژیم جعلی به دلیل اسارت در توهم و خود برتر بینی و تکیه بر ماشین جنگی نمی توانند منافع خود را تشخیص دهند و در هر صورت به تجاوز و کشتارو اشغال ادامه می دهند. آنها به دلیل برخورداری از پشتیبانی دول غربی و سرمایداران بزرگ جهان خانه عنکبوتی خود را گنبد آهنین می بینند و راز نابودیشان در همین نکته نهفته است چنانچه در سینه تاریخ اینگونه سرنوشتها ثبت است و راه فراری از آن نیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    الان فقط اندیشمندان یهودی و اسلامی می توانند این موضوع را ختم کنند. هم در ده فرمان کشتن انسانها منع شده و هم در قرآن کریم. پاپ که به این موضوع پیشاپیش پیوسته.
  • بی نام IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    فان حزب الله هم الغالبون