۰ نفر
۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران علت آتش سوزی مهار شده در پناهگاه حیات وحش میانکاله را غفلت فرد یا افراد ناشناس در روشن کردن آتش یا انداختن ته مانده خاموش نشده سیگار اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست؛ ناصر مهردادی گفت : افراد غیر متعهد با کشیدن سیگار و یا آتش روشن کردن سبب وقوع آتش سوزی در منطقه میانکاله صحرای پناهگاه حیات وحش میانکاله شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود : توقع داریم تا مردم و نهادهای محلی ، بویژه فرمانداری و بخشداری شهرستان بهشهر در زمینه تردد افراد ناشناس در منطقه با ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان بیشتر همکاری کنند.

مهردادی با اشاره به اینکه تمامی تردد ها و ورود و خروج به پناهگاه حیات وحش میانکاله تحت کنترل است ، گفت : شنا ، صید و صیادی و حتی ورود بدون هماهنگی برای تفریح و گردش نیز در پناهگاه حیات وحش میانکاله ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد مردم منطقه و دامداران نیز تحت کنترل قرار دارد و این افراد شناسایی شده هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در پایان به وسعت زیاد پناهگاه حیات وحش میانکاله و مشکلات کنترل و مراقبت از ورود و خروج افراد به این منطقه اشاره کرد و افزود : هر چند محیط زیست در این منطقه تمامی تلاش و امکانات خود را به کار می گیرد ، اما باز هم به همکاری بیشتر مردم و فرمانداری و بخشداری شهرستان بهشهر نیاز داریم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آریا A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    5 0
    تا گوساله گاو شود دل صاحبش آب شود