تسنیم نوشت:

منابع عراقی از انفجار دو بمب در نجف، ربوده شدن مدیر میراث فرهنگی استان نینوا از سوی داعش برای شناسایی مکان گنج های این استان و ترویج خرافه گری این گروهک و وضع مالیات جدید بر کارمندان موصلی خبر دادند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه المسله، یک منبع امنیتی در نجف از انفجار دو بمب در نزدیکی منزل شیخ جعفر الابراهیمی در منطقه السلام در استان نجف خبر داد و افزود: انفجار همزمان این دو بمب فقط خسارات مادی وارد کرد.
از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان نینوا اعلام کرد: گروه داعش که بسیاری از آثار باستانی استان نینوا را سرقت کرده است، با یورش به منزل مصعب الجواری مدیر میراث فرهنگی نینوا وی را ربودند تا به وسیله وی از مکان گنج های استان تاریخی نینوا آگاه شوند و آنها را غارت کنند.
این در حالی است است که در ادامه بدعت های گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام و در راستای ترویج تکفر تاریک این گروهک،"شامان القحطانی" یکی از طرفداران ابوبکرالبغدادی سرکرده گروهک تروریستی داعش مدعی شد: معجزه الهی به دست البغدادی رخ داده است به طوری که دو جن اسلام آورده اند و به خلافت اسلامی پیوسته و با البغدادی بیعت کرده اند.
یک منبع آگاه در موصل از وضع مالیات صد هزار دیناری بر کارمندان این شهر از سوی گروهک تروریستی داعش خبر داد و افزود: گروهک تروریستی داعش در موصل از 39 گروه تشکیل شده که هر گروه شامل 200 جنایتکار داعشی است.
این در حالی است که گروهک داعش به ویران کردن مرقدهای مقدس و دینی در مناطق تحت تسلط خود در عراق و سوریه ادامه می دهد و در آخرین جنایت مقام شیخ صالح را در کرکوک و شیث پیامبر را در موصل منفجر کرده است.

تروریست های این گروهک تاکنون مقام علی اصغر(ع)، دانیال نبی(ع) در منطقه حضیره الساده در غرب موصل، مرقد یحیی ابو القاسم در منطقه الشفاء موصل، یونس پیامبر(ع)، عبدالله بن عاصم بن عمر بن الخطاب، مقام حضرت عباس(ع) در روستای الکبه، دو حسینیه در روستای شریخان را در عراق منفجر کرده اند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    13 1
    لعنت خدا بر داعشیان.