فارس نوشت:

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: شهردار تهران معتقد است منشی و مسئول دفتر مدیران مرد، خانم نباشد چرا که این خانم مجبور است تا دیروقت و در خارج از وقت اداری در سازمان بماند که این موضوع ممکن است برای یک خانم با توجه به مسئولیت‌هایی که در خانواده دارد مشکل باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه گزارش عملکرد شهرداری در حوزه بانوان گزارش بسیار ارزشمند و قابل قبولی است، گفت: شهرداری با وجود آن که از نظر قانونی وظیفه‌ای در این زمینه ندارد اما در حوزه حجاب و عفاف و توجه به بانوان اقدامات خوب و ارزشمندی انجام داده است.

حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی با بیان این مطلب اظهار کرد: گزارشی که شهرداری تهران در حوزه عفاف و حجاب ارائه داد هم به لحاظ شکلی و هم محتوایی گزارشی بسیار خوب و ارزشمند بود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری به لحاظ قانونی وظیفه‌ای در این حوزه ندارد، افزود: شهرداری به لحاظ اخلاقی اقداماتی انجام داده است که به نوبه خود کم‌نظیر و  قابل تقدیر است.

ناصحی به مجموعه‌های شهربانو اشاره و بیان کرد: این مکان‌ها ویژه بانوان است و شهرداری توانسته امکانات فرهنگی، هنری، دینی، ورزشی و ... را در این مکان‌ها رشد داده و بانوان را از این امکانات بهره مند کند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تصریح کرد: در سراهای محله نیز جلسات ویژه بانوان برگزار می‌شود و انصافا اقدامات شهرداری مورد تقدیر است.

وی همچنین درخصوص شایعات اخیر پیرامون جداسازی زن و مرد در شهرداری تهران گفت: شهردار تهران روز جمعه و پیش از خطبه‌ها به نکته قابل قبولی اشاره کرد و آن هم به معنای جداسازی خانم و آقایان نبود بلکه نظر ایشان این بود که منشی و مسئول دفتر مدیران مرد، خانم نباشد چرا که این خانم مجبور است تا دیروقت و در خارج از وقت اداری در سازمان بماند که این موضوع ممکن است برای یک خانم با توجه به مسئولیت‌هایی که در خانواده دارد مشکل باشد.

ناصحی با بیان اینکه ما در شهرداری مدیران کل خانم هم داریم، اضافه کرد: برای مدیران خانم هم استخدام مسئول دفتر مرد ممنوع است.

وی تصریح کرد: این موضوع به معنای جداسازی زن و مرد نیست و بد برداشت شده و رسانه‌ها هم منصفانه قضاوت نکردند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    78 0
    آقاي شهردار بعد از ٨ سال تازه اين كشف تازه به ذهنش رسيده؟ آيا جابه جايي ٤ تا منشي نيازبه ابن همه سروصدا داشت!
  • رضا ES ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    101 2
    به نظر مياد جناب آقاى شهردار توى هيچ انتخاباتى ديگه خيال شركت ندارند.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    18 1
    شهردار تهران باید جوابگوی اینهمه تخلفات در ساخت وساز برجها و مجتمعهای آنچنانی و خشکاندن درختان و فضای سبز شهری وخیلی چیزای دیگه باشه
  • بی نام A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    5 0
    ﮐﺎﭘﯿﺘﺎﻥ ، ﻟﻤﭙﻨﯿﺰﻡ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺭﻭﺵ ﻣﻮﻓﻘﯽ ﺑﺎﺷﻪ ﻫﺎ
  • ابراهیم ولی زاده A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    9 3
    تصور کنید آقای قالیباف رییس جمهور میشد......
  • علیرضا A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    4 8
    من خودم شرکت دارم و اولویت استخدام در شرکتم ابتدا با پسر هایی است که باید تعهد بدهد که بعد یک سال ازدواج خواهند کرد و بعد با مردهایی که ازدواج کرده اند و بچه دارند و بعد مردان بدون فرزند و بعد زنانی که همسران خود را از دست داده اند و بعد با زنانی که مردانشان توانایی اشتغال ندارند. یادمان باشد که مرد و زن یک سری وظایف دارند که نباید با هم تداخل کند .. خداوند و پیامبرش دختران را نعمت پدر و زنان را مایه ارامش همسر و مادران را کسانی معرفی کرده که بهشت زیر پایشان است
  • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    6 1
    "برای مدیران خانم هم استخدام مسئول دفتر مرد ممنوع است" چرا که این آقا تا دیر وقت در سازمان می ماند و با توجه به مسئولیتهایی که در خانواده دارد برایش مشکل است؟
  • بی نام A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    10 2
    آقایون گیر چه مشکلاتی هستن واقعا مشکل از این وخیم تر تو تهران نیست
  • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    4 13
    خبرانلاین این طوری تیتر زدن یعنی کار شرعی خلاف است به هبارت دیگر گناه نکردن گناه است واقعیت ها روداریم میبینیم این کارها در تمام آدارات باید اجرا بشه تا از مفاسد واز هم پاشیدگی خانواده ها جلوگیری یشه
  • سمنانی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    10 2
    من نمیدونم قالیباف چی شد یهو دلواپس شد؟؟؟؟؟تازه میفهمم روحانی چی می گفت تو مناظرات
  • كاكو A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    حرف صحيحي است چرا با حرف درست ميخواهيد چالش درست كنيد