ایرنا نوشت:

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات به صورت خدمات الکترونیکی و وب در این وزارتخانه خبرداد.

به گزارش روز دوشنبه وزارت آموزش و پرورش، سید رحیم میرشاه ولد برقراری ارتباط جامعه از مدرسه تا حوزه ستادی را راهی برای کاهش تخلفات برشمرد و گفت: این سامانه به زودی در آموزش و پرورش ایجاد می شود.

او گفت: این سامانه با هدف از بین بردن فرهنگ کاغذ محور و ساختار بوروکراسی اداری و جمع بندی سریع و دقیق اطلاعات با همکاری مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات تهیه شده است که می تواند پل ارتباطی میان مدرسه و مدیران حوزه ستادی باشد.

میر شاه ولد با اشاره به وجود یک هزار و 97 پست اداری در ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در کل آموزش و پرورش، گفت: از این تعداد 470 پست به صورت ترکیبی است و با توجه به گستردگی فعالیت ها مانع از بازدهی مطلوب این اداره کل خواهد بود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    13 0
    از وزرات صنایع بابت حمایت از به اصطلاح خودرسازان شکایت داشته باشیم از کجا اقدام کنیم؟
  • دانشسرایی لیسانس دینی و عربی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    5 1
    باسلام احترامابرای بنده دوسال پیش احکام ایام بیکاری بعداز دانشسرا را درشهرستان گرمی از استان اردبیل صادر کردندکه جمع دوسال حقوق بیکاری حدود600000تومان شد که برای عده خاص همکاران واریز ولی مال مانمی دانیم چه شد اصلا واریز خواهد شد یا نه یا به دیون رفته هیچ جوابی به ما نمی دهند ترا به این ماه مبارک با ابن روزه جواب درست به ما بدهید
  • اززرین دشت فارس A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    3 0
    سلام.دراستان فارس که چندین هزار دانشسرایی دارد فقط حکم صادر شد اما هیچ گاه پرداخت نشد. بنده نزدیک به 3میلیون تومان از5سال پیش پول به دیون رفته دارم ..................
  • امیرحسین IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    1 0
    اداره اموزش ها به مدرسه ها سر نمیزنند
  • بی نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    1 0
    با عرض سلام .در مشهد درمنطقه تبادکان من یک دبیرستانی ام که مشاورم به من گفته برای ورود به رشته تجربی باید درچهاردرس ریاضی زیست فیزیک وشیمی حداقل نمره پانزده داشته وگرنه درکلاس ریاضی شرکت کنم چون ریاضی ام یازده شده ایااین درسته
  • محمد A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    با سلام من یک دانش اموز سال دوم تجربی استان لرستان هستم ما 3 تا امتحان هماهنگ منطقه ای داریم که فرجه 2تا انها ادبیات فارسی با حجم 200 صفحه و دینی فقط یک روز فرجه داده اند لطفا رسیدگی کنید: