علی فتح الله زاده می گوید با بازی بسته دفاعی توانسته پیروز بازی با عادل فردوسی پور در برنامه 90 باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی فتح الله زاده که دوشنبه شب مهمان برنامه 90 بود و به سئوالات عادل فردوسی پور درباره ابهام های مالی تیمش در 3 سال گذشته پاسخ گفت. فتح الله زاده اگرچه آمارهایش با هم نمی خواند اما با مانور روی بحث کمپ استقلال و شفافیت در اعداد قراردادهای تیمش توانست از زیر سئوال های فردوسی پور فرار کند. او که با تشریح کلیات عملکردی اش توانست وقت زیادی از برنامه را در اختیار بگیرد ، در این باره می گوید:« حاجی جان کیف کردید؟ 90 دقیقه ضد فوتبال بازی کردم و عادل را شکست دادم.(می خندد) راستش من باید از عملکردم دفاع می کردم. برای همین با دست پر و اسناد به برنامه رفته بودم اما احساس می کنم یک مقدار فردوسی پور تمرکز نداشت.»

او درباره اینکه باز هم اعداد و ارقامش به هم نمی خورده و شاید اگر برنامه 90 به مصاحبه های قبلی او نقبی می زد شکاف های بسیاری پیدا می کرد هم می گوید:« راستش را بخواهید در چند نمونه از این موارد با شما موافق هستم. شاید جزئیات اعدادم با هم نمی خواند اما در عمل کلیات حرف هایم مشخص بود. برای همین هم بود که توانستم حرف هایم را پیش ببرم. مثلا درباره جواد نکونام شاید او راست می گفت. من قبلا چیز دیگری گفته بودم اما بعدش قرار شد خود جواد نکونام با آنها طرف باشد. ما کل پول را به جواد دادیم. این دیگر با خود او بود که چه تصمیمی می گیرد و چطور با اوساسونا تسویه حساب می کند.»

فتح الله زاده که به نام واعظ حساسیت دارد درباره استفاده عادل از اسم واعظ و بدهی های او هم می گوید:« او هر بار که پشت صحنه می رفت معلوم بود که دارند شارژش می کنند. آنها هم می دانند که من نسبت به واعظ حساسیت دارم  (می خندد) این را به او. گفتند تا شاید مرا عصبی کند!»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =