مدافع پرسپولیس می گوید حضور هواداران به آنها انرژی زیادی می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رامین رضائیان جملاتی را تکرار کرد که قبلا هم به زبان آورده بود؛ اینکه حاضر است بخشی از پول قراردادش را ببخشد. او می گوید برای آنکه طرفداران به ورزشگاه بیایند حاضر است این کار را کند. رامین در گفت و گو با خبرآنلاین در این باره توضیحاتی می دهد.
رامین تو حاضر شدی بخشی از پول قراردادت را ببخشی تا بازی های رایگان شود؟
بله، این حرف را من چند ماه قبل هم گفتم. ما در نیم فصل دوم به حمایت طرفداران نیاز زیادی داریم. البته تا اینجا فوق العاده بوده اند و با حضور در ورزشگاه از ما حمایت می کنند. ولی من حاضرم بخشی از قراردادم را ببخشم تا باشگاه از این طریق بتواند بازی ها را رایگان کند.
فکر می کنی این اتفاق عملی باشد؟
بله، چرا که نه. طرفداران مشکلات مالی دارند. من خودم به استادیوم رفته ام و می دانم چطوری است. تماشاگر باید هزینه رفت و آمد و هزینه خوراکش را بدهد. پول بلیت را هم حساب کنید. یعنی اگر تماشاچی بخواهد به ورزشگاه بیاید باید هزینه نسبتا زیادی کند. واقعا مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند. سخت است که هزینه کنند. به خاطر همین من خودم حاضرم از قراردادم کم شود تا برای هواداران بلیت بخرند. من حاضرم این کار را کنم.
یعنی به چه شکل؟
تعیین کنند که هر کدام از ما سهمیه داشته باشیم. مثلا من با بخشیدن بخشی از قراردادم حضور تعدادی تماشاگر را برای بازی های بعدی تیم اوکی کنم. بازیکنان دیگر هم مطمئن هستم که چنین کاری می کنند. ما به حضور هواداران نیاز داریم.
البته سال گذشته بلیت ها را برای بعضی از بازی ها می خریدند.
بله، برای بازی لیگ قهرمانان این اتفاق افتاد. واقعا مردم مشکل مالی دارند. امیدوارم افراد خیر هم کمک کنند تا بازی های رایگان شود. فوتبال با مردم جذابیت. امیدوارم این اتفاق بیفتد. من که حاضرم پول قراردادم کم شود.


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    24 3
    دمت گرم
  • حبیب A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    22 4
    دم شما گرم
  • بی نام RO ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    23 4
    دمش گرم
  • aa IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    6 23
    آقا با حلوا حلوا کردن که دهن شیرین نمیشود، راست میگی همین امروز اقدام کن تا فردا همین خبر انلاین بنویسه که اقدام کردی عزیز ، عمل کردن تا شعار دادن فاصله زیادی دارد ، ببینم چکاره ایی... یا علی
  • بی نام NL ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    2 17
    شومن .