۰ نفر
۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶

مهر نوشت:

خواننده موسیقی پاپ کشورمان اواخر فروردین ماه سال جاری برای برگزاری یکی دیگر از کنسرت های شهرستان خود به تبریز سفر می کند.

 فرزاد فرزین که طی روزهای آینده کنسرت هایی را در شهرهای شمالی کشور از جمله چالوس و رشت برگزار خواهد کرد روزهای ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه امسال در تالار چیچک شهر تبریز میزبان طرفداران خواهد بود.

این کنسرت های موسیقی طی روزهای یاد شده توسط شرکت «رویال کنسرت» در تالار چیچک شهر تبریز با اجرای منتخبی از قطعات برگزیده آلبوم های فرزاد فرزین برگزار می شود.

این خواننده که تا پایان شهریور ماه امسال تازه ترین آلبوم موسیقایی خود را روانه بازار موسیقی می کند طی روزهای ۸ فروردین در سالن سینما جهان نما چالوس، ۹ فروردین در سالن ساحلی هتل نارنجستان و دهم فروردین در سالن گلستان رشت کنسرت های خود را برگزار می کند.

براساس این گزارش خوانندگان دیگر موسیقی پاپ نیز در مدت تعطیلات نوروزی برنامه های مختلفی را برای علاقه مندان در شمال کشور تدارک دیده اند. که بر اساس آن مازیار فلاحی روزهای نهم  فروردین در سینما جهان نمای چالوس و روزهای دهم و یازدهم فروردین در سالن نامجو رشت کنسرت خود را برگزار می کند.

محسن یگانه هم روز دهم فروردین در سالن ورزشی شهید جنیدی رودسر و یازدهم فروردین در هتل نارنجستان برنامه خود را اجرا می کند. این در حالی است که سیروان خسروی هم طی روزهای یازدهم فروردین در هتل نارنجستان و یازدهم فروردین در سینما جهان نما چالوس کنسرت خود را برگزار می کند. ضمن اینکه محمد علیزاده هم روزهای یازدهم فروردین در هتل نارنجستان و دوازدهم فروردین در سالن امام رضا (ع) تنکابن کنسرت هایی را برپا خواهد کرد.

گروه موسیقی سون نیز روز هشتم فروردین در هتل نارنجستان پذیرای علاقه مندان موسیقی پاپ هستند.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    1 2
    چه خوبه شما که یه سایت معتبر و پر بیننده رو در اختیار دارین هر ماه نظرسنجی کرده و 10 تا از بهترینهای عرصه موسیقی مجاز رو در همه زمینه ها معرفی کنین تا مردم سراغ سایتهای غیر مجاز و شبکه های ماهواره ای نروند