۰ نفر
۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۶

واحد مرکزی خبر نوشت:

برخی از رسانه های عربی از به هلاکت رسیدن وزیر امور تجهیزات نظامی داعش خبر می دهند.
به گزارش  پایگاه اینترنتی میدل ایست پانوراما ؛ برخی رسانه های مغربی از به هلاکت رسیدن ابو مامون المغربی - که به اصطلاح وزارت امور تجهیزات نظامی گروه تروریستی داعش را به عهده دارد - در درگیری بین تروریستهای داعش و نیروهای داوطلب بسیج مردمی در اطراف شهر الرمادی عراق خبر می دهند.
ابو مامون تجربه های زیادی در میدانهای درگیری دارد . ابومامون المغربی 65 ساله، قبل از اینکه به داعش در عراق بپیوندد به گروه القاعده افغانستان ملحق شده بود .
گزارشها حاکی است داوطلبان مردمی عراق با شنیدن خبر به هلاکت رسیدن این تروریست بسیار خوشحال شدند و پایگاههای اینترنتی نزدیک به داوطلبان مردمی نوشتند وزیر دولت خرافه و افسانه داعش ابومامون المغربی به هلاکت رسید و داعش با مرگ وی خسارت زیادی متحمل شده است .

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    51 1
    به درک واصل شد
  • باب A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    24 4
    مگه داعش " وزیر " داره؟؟؟؟؟؟ با این تیتر تون
  • یوسف IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    یه نگاه به نقشه های سوریه و عراق بنداز و جاهای که دست داعش هست اون وقت متوجه میشی چی دارند.
  • بی نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    داعش هیچ چیز نیست، داعش رو رسانه های غربی و عربی بزرگ کردند، یک گروه کوچک چریک که تشکیل شده از عده ای تروریست وحشی. البته یادمان نرود که داعش اگر پایگاه اجتماعی نداشت اینقدر رشد نمی کرد، علت اصلی آن هم اشتباهات دولت عراق به خصوص آقای مالکی در حمایت زیاد از شیعیان و کنار گذاشتن سنی ها و کردها بود. در سوریه هم چون خانواده اسد همیشه به شیعیان نزدیک بوده اند و اکثر جمعیت سنی، باز همین پایگاه را داشتند. البته با قساوتهای این گروه کم کم سنی ها هم فهمیدند که اشتباه کرده اند و از حمایت دست کشیدند. دست آخر حمایت های مالی و لجستیکی ترکیه ، قطر ، عربستان و آمریکا را نباید فراموش کرد.