خانه ملت نوشت:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دیدگاههای جناحی در زمینه مذاکرات هسته ای را فدای منافع ملی کنیم گفت: موضوع مذاکرات هسته ای مربوط به جناح و گروه خاصی نبوده و ملی است.
عباسعلی منصوری آرانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده دریک نبرد دیپلماتیک قرار دارد گفت:‌ افرادی که در جبهه خودی برای منافع ملی تلاش می کنند علی القاعده باید مورد حمایت قرار بگیرند.

نماینده مردم کاشان،آران و بیدگل در مجلس تصریح کرد:‌باید با دقت بسیار مذاکرات هسته ای را دنبال کنیم و به افرادی که برای سربلندی کشور در نبرد دیپلماتیک هستند کمک کنیم.و در این شرایط حساس تیم مذاکره کننده را تقویت کنیم و هر گونه نقد را در یک فضای آرام به تیم مذاکره کننده انتقال دهیم.

وی خاطر نشان کرد:‌ باید همگان توجه داشته باشیم که هر گونه خطای ما در زمنیه انتقاد از تیم مذاکره کننده راهبردی محسوب شده و آثار آن بسیار زیاد است لذا باید همه در مسیر کمک و پشتیبانی تیم مذاکره کننده کار کنیم.

به گفته منصوری اگر کسی نیز در این زمینه دیدگاه جناحی دارد باید در این شرایط آن را فدای منافع ملی کند.

وی با اشاره به اینکه همه به دنبال توافق خوب و در راستای منافع ملی هستیم گفت:‌ با توجه به حمایت و پشتیبانی رهبری از تیم مذاکره کننده دیگران نیز باید پیرو ایشان باشند و از هرگونه اظهارات نادرستی که موجب تضعیف تیم می شود بپرهیزند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: موضوع مذاکرات هسته ای مربوط به جناح و گروه خاصی نبوده و ملی است بنابراین فارغ از جناج بندی ها همه باید حول محور مذاکرات اتفاق نظر داشته باشند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =