جنبشی اجتماعی از مردمی در جهان راه افتاده است که فکر می کنند در آینده زندگی می کنند، این انسان ها با ارتباط دادن بین تکنولوژی و بدنشان کارهای عجیب می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ می توانید این جماعت را یک جنبش اجتماعی بخوانید، آن ها خودشان را پیشروها می نامند.

پیشروها می گویند با دیدی به دنیا نگاه می کنند که 5 تا 10 سال از ما جلوتر هستند، بدیهی است که آن ها مجذوب قسمت های بسیار پیشرفته تکنولوژی هستند. اما بیشتر آن ها شیفته ارتباط دادن تکنولوژی با بدن انسان هستند.

یکی از کارکنان دانشکده آینده بشریت دانشگاه آکسفورد گفت: اساسا من در آینده زندگی می کنم، من سعی می کنم از آینده فکر کنم. ولی پیشبینی کردن بسیار سخت است. سوال جذاب این است: آیا می توانیم بفهمیم توانایی پیش بینی داریم و اینکه باید چه قسمت های را ترک کنیم.

بعضی از پیشروها یک گام جلوتر هم رفته اند، آن روی خود آزمایش انجام می دهند.

دکتر ولادیرموف، یکی از پیشروها از انگلیس گفت: ما نقطه پایانی یک تکامل نیستیم، ما باید خودمان را کامل کنیم.

او با دستگاهی لیزر مادون قرمز به جمجمه سر وارد می کند می خواهد بفهمد امواج مغزی برای چه هستند و هوشیاری چه چیزی است.

نیل هابیرسون پیشرویی است که در سال 2004 در کاتالونیا اسپانیا عمل جراحی کرد و در جمجه خود یک آنتن قرار داد. او می گوید این آنتن به او اجازه می دهد صداها را بشنود. برای مثال آبی مانند نوت «سی» صدا بدهد.

یک پیشرو کیست؟! بستگی دارد از چه کسی بپرسید. ولادیرموف می گوید پیشروها سعی می کنند اتفاقات 10 سال دیگر را تغییر دهند.

یک پیشرو دیگر می گوید آن ها مانند خبرنگاران هستند، ولی با یک تفاوت؛ خبرنگاران اتفاقات در حال وقوع را گزارش می دهند ولی پیشرو ها اتفاقاتی که در حاشیه در حال شروع هستند را گزارش می دهند.

آیا این جنبش سیاسی است؟! اگر این سوال را از دبیر حذب ترانشومانیست بریتانیا بپرسید جواب این سوال بله است.

روان شناسی

قدرتی که می تواند روان شناسی بر انسان داشته باشد، بسیار عمیق است.

این ارتباط موضوع تحقیقات روان شناس/عصب شناس دکتر کالورین فالکنر از دانشگاه ناتینگهام است. او درحال تدوین روش هایی است که از حقیقت مجازی استفاده کند و افسردگی را درمان کند. در این روش او از وسایلی مختلفی مانند تصویر سه بعدی استفاده می کند.

کنترل توسط ذهن

تیانا سینکلیر می گوید می تواند یک هواپیما بدون سر نشین کوچک را با ذهنش کنترل کند.

او می گوید کنترل هواپیما وقتی که می خواهد چیزی دارای ساختار مانند موسیقی را به یاد بیاورد، راحت تر است. او در این رابطه گفت: ولی در واقع پیشرو بودن درباره اسباب بازی ها نیست، بلکه درباره تغییرات و تاثیرات فرهنگی است. من به شکلی باور زیادی دارم که جهان اندکی شکسته است، فکر کنم تکنولوژی بتواند این مشکل را حل کند.

منبع: سی ان ان

47237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =