ایسنا نوشت:

محمد سرافراز که از شنبه هفدهم آبان‌ماه با حکم مقام معظم رهبری مسئولیت اداره صدا و سیما را به عهده گرفته، از مدیرانی است که در طول دوران فعالیت خود کمتر تمایلی به نمایش چهره رسانه‌ای از خود داشته و حتی بسیاری از مخاطبان سیما، با انتصاب وی از وجود معاونتی به نام «برون‌مرزی» در سازمان صدا و سیما با خبر شدند.

«سینماپلاس» با این مقدمه ادامه داد: با این وجود معاونت تحت اختیار سرافراز، در طول سال‌های گذشته به یکی از بخش‌های مهم این سازمان تبدیل شده و در سایه این اهمیت بوده که در سال 1386، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، پذیرای وی شده و با او دیداری گرم و صمیمانه داشته است.

در دنیای سیاست، دیدار با چنین شخصیت‌های طراز اولی تابع عرف و چهارچوب‌های دیپلماتیک خاص است و در اغلب موارد، رهبران یک کشور با یکدیگر دیدار می‌کنند. بر این اساس، دیدار سرافراز - که در آن زمان صرفا یکی از معاونان صدا و سیما بوده است - با دبیر کل حزب الله لبنان، نشانه اهمیت این معاونت در منطقه استراتژیک خاورمیانه بوده است.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    54 3
    یکی دوتا از برنامه های پرس تی وی رو که دیدم خوب بود. مناظرات زنده ای که بین صهیونیست های طرفدار اسرائیل و مخالفانشون انجام میشد جالب بود. و همینطور مناظرات بین وهابی های طرفدار داعش و مخالفانشون. برنامه جورج گالووی هم خوب بود. مخصوصا بخش تلفن هاش که زنده بود و گاهی چیزای جالی شنیده میشد. امیدوارم همچین رویه ای در صدا و سیما هم در پیش بگیره. حالا نمیخواد صهیونیست ها و داعشی ها رو دعوت کنه فقط امکانات صدا و سیما رو به طور مساوی و فارغ از جهت گیری های سیاسی افراد در اختیار هموطنانمون قرار بده و به طور خلاصه صدا و سیما رو ملی کنه.