۰ نفر
۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

«جهان عاری از خشونت» موضوع نمایشگاه بین‌المللی پوستری است که سایت طراحان مستقل ایران (تودی پوسترز) آن را به‌صورت رقابتی در سال جاری برگزار می‌کند.

به گزاری روابط عمومی این رویداد، هفته گذشته مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این نمایشگاه به پایان رسید. مجموع آثار رسیده شامل یک هزار و 525 پوستر و تعداد شرکت‌کنندگان در این رویداد هنری 428 نفر است.

بر اساس تقویم نمایشگاه، کار هیئت انتخاب از روز دوشنبه ۱۹ آبان آغاز می‌شود. این هیئت دو هفته فرصت دارند تا 110 اثر را برای شرکت در مسابقه انتخاب کنند.

جهان عاری از خشونت
این کمیته مرکب از 18 هنرمند از کشورهای سوئیس، اسپانیا، فنلاند، لهستان، بوسنی، چین، ترکیه و ایران است. موضوع نمایشگاه این زمینه را فراهم ساخته تا افرادی چون فیلمساز، روزنامه‌نگار و منتقد هنری نیز در ترکیب این هیئت جای‌گیرند. اعضای کمیته انتخاب عبارت‌اند از خانم الویرا بوجازیک از بوسنی، رنه ونر از سوئیس، سباستین کوبیکا از لهستان، انریک جاردی از اسپانیا، فنگ چن از چین، پکا لوری از فنلاند و علی سیلان از ترکیه و احمدآقاقلی زاده، آرش تنهایی، سید حسن موسی زاده، محمد خزایی، مجید کاشانی، کورش پارسانژاد، رسول صدر عاملی، سید علی میر فتاح، اونیش امین‌الهی، محمد صابر شیخ رضایی و علیرضا حصارکی از ایران.

بیش از 30 کشور در این رویداد هنری شرکت کرده‌اند. آثار رسیده به دبیرخانه از کشورهای ایران، لهستان، چین، ترکیه، مکزیک، روسیه، آلمان، صربستان، اوکراین، ایتالیا، تایوان، اسپانیا، آمریکا، ژاپن، ونزوئلا، عراق، سوئیس، فنلاند، فرانسه، ترکیه، اکوادور، هند، بلاروس، اتریش، پرتغال، امارات متحده عربی، یونان، آرژانتین، برزیل، کُره، ماکائو و کره جنوبی است. فهرست شرکت‌کنندگان در نمایشگاه به‌زودی بر روی سایت نمایشگاه منتشر می‌شود. حامی اصلی این نمایشگاه دبیرخانه شورای عالی و مناطق آزاد تجاری کشور است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =