روزنامه ایران نوشت:

 روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر درمورد برخورد با عامل تنبیه بدنی دانش‌آموز گناوه‌ای، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با اثبات تنبیه بدنی صورت گرفته روی این دانش‌آموز از سوی مدیر مدرسه، این مدیر از مسئولیت عزل و جایگزین وی معرفی شد. براساس این اطلاعیه، پرونده این حادثه به هیأت تخلفات اداری ارسال شده و برای صدور رأی در دست بررسی است. همچنین مواردی که در مورد سابقه بیماری دانش‌آموز شایع شده دردست پیگیری بوده و با وجود تأیید شفاهی برخی از پزشکان و بیمارستان، منتظر آماده شدن گزارش مستندات آن هستیم.

این اطلاعیه حاکی است، مدیریت آموزش و پرورش شهر گناوه در بخشنامه‌هایی که آخرین مورد آن در شهریور و آبان سال جاری به مدارس ارسال شده بود، نسبت به اعمال تنبیه دانش‌آموزان هشدار داده است. در حال حاضر بازیابی سلامتی دانش‌آموز و رسیدگی به ابعاد مختلف حادثه در دست پیگیری است.

بنابر این گزارش، انتشار خبر تنبیه بدنی این دانش‌آموز از روز سه‌شنبه هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت. در فضای مجازی عنوان شده این دانش‌آموز به‌خاطر درس نخواندن از سوی یکی از شاغلان در آموزشگاه محل تحصیل با استفاده از لوله پولیکا تنبیه بدنی شده و از ناحیه دست بشدت آسیب دیده است.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    25 27
    اين همه نهاد و سازمان و... در كشور تخلف مي كنند در عجبم چرا يك معلم وقتي اشتباه مي كند مثل بمب منفجر مي شود؟ آيا كسي تا حالا كسي يقيه يك قاضي را گرفته چرا حكم اشتباه دادي؟ آيا كسي يقه پزشك را گرفته كه چرا با تجويز اشتباه جان انساني را گرفتي؟ و...
    • الهام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
      28 7
      بالاخره باید از یه جایی شروع کرد,و قطعا معلمین و مدارس به خاطر اینکه با کودکان طرف هستند بیشتر باید تحت نظر باشند. آزار و اذیت کودکان همیشه و در همه جای دنیا دلخراش تر از مثلا آزاری است که یک قاضی به یک مرد بالغ می رساند.در ضمن همین دیروز در سایت های مختلف از توبیخ 70 پزشک مازندرانی صحبت بود.
  • مهدی IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    15 6
    آقا یا خانم معلم این آقا عزیز خانواده ای رو مورد ضرب و شتم قرار داده توقع داری تشویق هم بشه
  • مهدیه IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    7 5
    نه پس اقا یا خانم معلم میخوای مردم دو دستی بچه های گلشون بیارید بزارن مدرسه تا این معلم ها هر بلایی خواستن سرشون بیارن. حالا در زمینه های دیگه شاید کم کاری میشه ولی این دلیل نمیشه تا بگیم تو این زمینه هم پس کم کاری بشه. این چه منطقیه. اتفاقا باید تو بوق و کرنا بشه تا هیچ معلمی جرات نکنه به بچه بی احترامی کنه. نه که بزنه حتی بی احترامی کنه. متاسفانه برخی معلم هایی که باید انسان ساز باشن با برخی برخوردها اعتماد به نفس بچه ها را میشکنن و اثار مخربی برای تمام زندگیشون براشون به ارث میزارن.
  • بدون نام ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    9 8
    اقا معلم اگه به فرض يه قاضي يا هركس ديگه اشتباهي كنه اين مجوزي براي يه معلمه كه بچه اي رو تنبيه بدني بكنه واقعا برات متاسفم
  • بی نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    9 3
    حضرات مسؤولين محترم با مدير متخلف برخورد كرديد، آنهم بخاطر تنبيه يك دانش آموز بخاطر كاهلي در درس ... دست شما درد نكند. اصلا خوب كاري كرديد ... اما من يك سؤال دارم و آن اينكه از خانواده آن معلم بروجردي كه در محيط مدرسه و سر كلاس درس با چاقوي يك دانش‌آموز، در حضور پدر دانش‌آموز مذكور و جلو چشم تعداد زيادي دانش‌‌آموز ديگر به قتل رسيد، چه خبر ؟؟؟
    • بی نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
      7 2
      من هم با شما موافقم تنبیه خوب نیست . ولی معلمین شدند برای یک عده بی ارزش .خانواده مشکلات خودشو را هم چاره داشته باشد می اندازد گردن معلم .دیواری کوتاه تر از دیوارمعلم پیدا نکردند.
  • علی IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    12 5
    سلام معلمی که دانش اموز را تنبیه می کند دلش به حال او می سوزد و به معلم خاطی می توان تذکر داد و این همه داد بیداد کردن یعنی چه پس چرا در باره وضع معیشتی معلمان این قدر حساس نیستد که در خط فقر هستند
    • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
      2 7
      البته حق با شماست بعضی از معلمان از روی دلسوزی در گذشته این کار را انجام می دادند ولی الان بعضا مشکلات شخصی خود معلمین است که بر سر دانش آموزان حوار می شود. در عصر جدید راههای بهتر و کاراتری برای این کار وجود دارد مثل معرفی به روانشناس یا معلم تربیتی و ...
    • بی نام A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
      4 7
      چون وضع معیشتی معلما خوب نیست باید بچه های مردمو شکنجه کنن؟ کیا وضعشون خوبه؟ پس همه بزنیم هم دیگه رو بکشیم حالا که وضع معیشت خرابه دیگه.
  • احمد A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    6 1
    آقا علی اگه نمی دونی بدون دست بچه مردم را نابود کرده تا الان 3 عمل جراحی کرده دستشخوب نشده با حیوان هم چنین رفتاری نمی کنند
  • احمد اشرفي نوشنق از اردبيل A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    5 20
    منم معلم ادبيات هستم بعضي وقتها تنبيه لازمه چون به من توهين ميكنند
  • داود IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    3 4
    قبلا جناب آقاي ديده ور معاون ابتدائي وزارت اموزش و برورش در خصوص انجام صدمات روحي و جسمي در مدارس جنوب كشور هشدار داده بود متاسفانه باز هم اين اتفاقات در حال انجام است الخصوص در بوشهر كه ميطلبد نظارت بيشتري صورت انجام شود
  • ali A1 ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    21 0
    سلام من یک معلم هستم با تنبیه بدنی مخالفم اگر جایگاه معلم و جایگاه دانش آموز طبق قانون تعریف مشخصی نداشته باشد شاهد چنین مواردی خواهیم بود دانش آموزی که با معدل پایین تر از 10 یه کلاس می اد بالاتر وبا چندین روز و چندین ماه غیبت می تواند ادامه تحصیل بدهد نمره معلم براش ارزشی ندارد نمره انضباط براش کشک است چنین می شود و بدتر از این نیز خواهد شد همه دیپلم می گیرند چه بخوانی چه نخوانی یعنی بی سواد با مدرک . کو اون سوادهای قدیم.