دپارتمان تیم ملی فوتبال با انتشار بیانیه ای به صحبتهای عباس ترابیان واکنش نشان داد.

پس از صحبتهای عباس ترابیان درباره کارلوس کروش، دپارتمان تیم ملی در بیانیه ای نوشت: سرمربی تیم ملی معتقد است آقای ترابیان هنوز هم به مسائلی ورود می کند که مرتبط با ایشان نیست و متاسفانه در این موضوعها، صحبتهای زیادی از ایشان در رسانه ها منتشر می شود.
روز گذشته عباس ترابیان در حاشیه نشست هم اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزشی در ایران در جمع خبرنگاران، گفت: کارلوس کروش در حال حاضر هیچ طلبی از فدراسیون فوتبال ندارد و پولی که فدراسیون فوتبال از فیفا دریافت کرد به این مربی داده شد و بر این اساس فدراسیون فوتبال هیچ بدهی به او ندارد.

خبرنگاری پرسید، گفته شده که قبل از جام ملت‌های آسیا فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری برخی از بازی‌های تدارکاتی به ندادن پول کافی به کارلوس کروش متهم بود و انتقاداتی از سوی وی به فدراسیون فوتبال وارد شد، نظر شما چیست؟ که ترابیان پاسخ داد: فدراسیون فوتبال در حد بضاعت خود از این مربی حمایت لازم را به عمل آورد و قبل از جام ملت‌های آسیا هر گونه امکاناتی که لازم بود در اختیار وی قرار داد. البته نمی‌توان بضاعت فدراسیون فوتبال را با مثل منچستریونایتد مقایسه کرد و نمی‌توان گفت که امکاناتی که به مربی این تیم داده می‌شود به همین میزان در اختیار کارلوس کروش قرار می‌گرفت.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    23 18
    شما چرا ناراح می شی .خوبه از جیب ما پول اضافی بدهند به کیروش
  • بی نام AU ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    3 1
    حرفاش منطقی بوده چرا بر خورده بهشون
  • بی نام A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    2 3
    الان که دستت کوتاه شده این حرف هارومی زنی