شایعات مربوط به بازیکن سالاری در سپاهان را همه اهالی فوتبال شنیده‌اند، اما محرم نویدکیا شب گذشته پرده از این ماجرا برداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محرم نویدكیا شب گذشته مهمان برنامه نود بود و بیش از نیم ساعت درباره این صحبت كرد كه چگونه با حسین فركی و استیماچ به مشكل خورده و تصمیم گرفته از سپاهان برود. نویدكیا در بخشی از صحبت‌های خود با فردوسی‌پور درباره به مشكل خوردنش با استیماچ گفت: «یك روز در تمرین استیماچ می خندید و بچه ها می خندیدند. من به بچه ها گفتم ما باید خجالت بكشیم كه این نتایج را بگیریم و اینجا بخندیم. به بچه ها گفتم و به سرمربی تیم كاری نداشتم. ولی استیماچ به مترجمش گفت محرم چه گفته كه من هم گفتم برایش ترجمه كن. حراست تیم به من زنگ زد گفت از طرف باقریان صحبت می كنم. شما بیا مسئولیت تیم را قبول كن. ولی استیماچ در تیم باشد. گفتم من نمی توانم. ایشان اصرار كرد و گفت تیم مشكل دارد، شما این شرایط را قبول كن كه قبول كردم.»
نویدكیا ادامه داد: «قرار شد با او صحبت كنم كه رفتیم داخل یك اتاق و استیماچ گفت ممنون هستم كه قبول كردی كمك مربی تیم باشی! زنگ زدیم به مدیرعامل كه گفت بیایید تهران، با هم صحبت می كنیم. قبل از بازی با استقلال تهران بود. رفتیم تهران و دیدم من را بیخودی به تهران كشیده اند. گفتم تكلیف من را روشن كنید. نمی گذارم تیم بفرستید توی زمین. سر میز شام بلند شدم گفتم تا وقتی من هستم اجازه نمی دهم استیماچ و باقریان دست به این تیم بزنند. باقریان هم نشسته بود...»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =